recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskiftning af HDD i PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdskiftning af HDD i PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trusbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Udskiftning af HDD i PS3
    Sendt: 02-Maj-2008 kl. 23:09

Hej.

Jeg er ved at løbe tør for pladsen i min PS3 og vil gerne have en større HDD i.

Jeg har ladet mig fortælle, hvilke jeg ikke tror er helt korrekt, at jeg skal passe på med at sætte en 7200 rpm HDD, da PS3 måske ikke har strøm til at trække en sådan én. Men den bruger jo det samme strøm som en 5400 rpm HDD som sidder i nu. Er der nogen har nogen erfaring med dette?

En anden ting. hvordan får jeg alle mit musik fra Singstore ned igen? Jeg ved godt at jeg kan hente alle mine købte online spil igen fra Sonyy Network, men jeg kan ikke lige lurer hvordan jeg får Singstore til Singstar ned igen.

Jeg tænker på om man kunne lave en ghost fra den over på den nye?

mvh

Bo

Til top
felix29 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 08:08

Jeg satte en Samsung Spinpoint 250 Gb i vores PS3 i onsdags.. Jeg holdte mig til 5400 rpm, da nogle havde nævnt noget med varmeudviklingen fra en 7200 rpm ville være højere. Og nu hvor den er født med en 5400 rpm, synes jeg det ville være det sikreste.

MHT. Singstore og spillene. Kan du i en menu se hvilke sange du har downloaded, og gratis downloade dem igen, da du jo har betalt for dem engang. Det giver lidt arbejde, men egentlig ganske fikst at singstore gemmer en liste over købte sange, så er det bare at sætte den til at downloade dem igen. Meget i stil med 'view basket' i playstation store hvor du også kan se hvad du har downloaded.

Det eneste minus jeg var udsat for da jeg skiftede HDD'en var at de 2 backup's jeg havde taget af den gamle HDD ikke virkede

Da den var kommet til ca 70 % af gendannelsen kom der en fejl kode (800283F0) Og har ikke fundet ud af hvad den fejlkode betyder. Men havde ikke så mange saved games eller andet, så det gik alligevel. Men synes det er noget surt at jeg laver 2 backup's for at være sikker og så virker skidtet ikke alligevel.

Samsung PS50C685
Pioneer VSX-421-K
PS3 (harmony adapter)
WD TV Live
Scandyna MICROPOD+SUB (MP SE som center)
Logitech Harmony 555 (til at styre det hele)
Pris billigt setup.
Til top
Trusbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-April-2008
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 08:12

Hej Felix..

Det lyder jo kanont.. så er der sikkert ikke det store i det jo.. Herligt, tak for svar

/Bo

Til top
Mestah Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 09:16
Savegames kan kopieres manuelt til USB disk vha trekant knappen, hvis du vil være sikker på at have dem selvom gendannelsen af backupen skulle mislykkes.

Redigeret af Mestah - 03-Maj-2008 kl. 09:17
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu