|
Udskiftning af Sanyo-Z800 |
Besvar |
Forfatter | |
Hanbergen
Ny bruger Oprettet: 20-August-2020 Sted: Fyn Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-August-2020 kl. 14:05 |
Hej alle sammen
Efter mange års glæde af min Sanyo Z800, trænger den nu til en udskiftning, pga manglede 4K og general billede kvalitet. Budgettet ligger på ca. 15.000kr, og den skal sidde i loftet, i et nu dedikeret hjemmebiograf rum, der kan mørklægges 100% med sorte vægge, og fastramme lærred. Jeg har kigget på følgende: Optoma UHD51 og UHD60 Epson EH-TW7400 Benq W2700 Og vil meget gerne høre folk erfaringer, og evt råd? (Set i den betragtning ingen af de nedenstående kan opleves i DK) - Hanberg
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se at Sanyo Z800 er en LCD projektor. Jeg kom selv fra en Hitachi Illumina PJ-TX-100, som også er en LCD projektor. Men jeg havde problemer med at se regnbuer da jeg prøvede forskellige DLP projektorer. Derfor endte jeg med at købe en Epson EH-TW6800, som også har LCD teknologi. Det er alle gode projektorer, men hvis du ikke kan benytte DLP, så er Epson det eneste valg på din liste. Det er måske også meget rart at vide hvordan afstand osv. er. Min Epson har rimeligt langt throw, så hvis du i forvejen har det med din Sanyo, så kan den nok monteres samme sted uden problemer. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg havde købt en brugt jvc, måske du kan være heldig at finde en X7500 eller måske endda en X7900 for de penge
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |