recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - udskiftning af System Audio 1280mk2 til hvad ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

udskiftning af System Audio 1280mk2 til hvad ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: udskiftning af System Audio 1280mk2 til hvad ?
    Sendt: 05-Januar-2014 kl. 23:33
er nu glad for mine SA1280mk2 og center SA 520 dog er det omkring 9-10 år gammel spiller dog stadig godt..

jeg har lige købt ny Receiver Sony STR-DN1040

jeg overvejer lidt 

front: Dali Lektor 6 til 2999 kr stk

Center: Lektor LCR 

bag: Lektor L1

nogen input til Lektor serien og er sony'en kraftig nok til at drive dem godt nok.. evnt andre højtalere der bedre kan anbefales.

er dog også lidt i tvivl om jeg overhovedet får noget bedre til prisen end det SA jeg har ?

det er langtid siden jeg sidst rigtig har kikket på højtalere
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 23:45
Tvivler på du får bedre højttalere i lektor serien... Du har sandsynligvis mere luftig gengivelse, og bedre mellemtone i SA, men muligvis mere fylde i dybden på lektoren... Jeg vil ikke sige det er en opgradering...

Hva savner du ved dine sa nu?
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 23:59
savner bestemt ikke mere bas da min stue ikke er så stor og SA'erne står kun 15 cm fra væggen...

ved faktisk ikke helt hvad jeg savner, det vil nok være mere smart at høre nogle forskellige og se om der er noget jeg er vild med men skal nok op med flere penge for at få en reel opgradering og så er receiver nok også for "budget" hvis jeg køber vildere højtalere :-)

tror bare det er lysten til at opgradere eller ligende når man nu er igang :-S
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu