recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskiftning, men til hvad????
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUdskiftning, men til hvad????

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lohse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Emne: Udskiftning, men til hvad????
    Sendt: 21-September-2009 kl. 22:45

Hej, jeg skal ud og finde mig et nyt TV, men jeg har ikke fulgt med på markedet de sidste par år. Hvad vil i foreslå jeg skal kigge efter? Det er min plan, at der også skal noget ny lyd til, så det måtte gerne passe lidt sammen  Jeg havde forstillet mig en min. 50" skærm, men aner ikke om det skal være LCD eller plasma, og den skal helst spille sammen med zaptor. Lyden må meget gerne være et samlet sæt, med radio og dvd osv.  Jeg vil jo gerne have den bedste skærm på markedet, men ved ikke hvor prisen ligger, den er dog rimelig fri endt til videre.  Vi er i fuld gang med og renovere hele huset, derfor skal jeg have fundet ud af hvilket setup jeg skal have, om jeg skal have nogle ledninger trukket i vægge/gulve/lofter, tager meget gerne imod forslag. Håber og få no´get god feedback fra jer.

Pain is temporarily
Til top
Lohse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-August-2007
Sted: Denmark
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 13:53
Er der seriøst ingen bud på hvilken skærm jeg skal købe?
Pain is temporarily
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2009 kl. 14:37

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=3191&zoneid=42

Det er almindelig anerkendt, at det her er skærmen der er den bedste. Den mangler dog en dvb-c tuner.

Det er typisk den skærm de andre måler sig op imod, også i diverse tests rundt om i verden, men som du kan læse er det en uddøende race.

For at yde sit allerbedste skal den ISF-kalibreres. Det koster 25-2800 kr, og hvad angår lyd, så leveres den uden højttaler, og for så vidt også uden fod og vægophæng, så der skal  tilkøbes noget.

Der er skrevet meget i forummet om denne skærm.

mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu