|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() Sendt: 03-Maj-2008 kl. 22:04 |
Nu har jeg lagt alt min musik ind på min qnap og hører al min musik over min squeezebox, det fungerer rigtig fint. Nu spørger kæresten så, om der er en måde at få en udskrift over al den musik vi har liggende på harddisken så man nemmere kan huske hvilket musik man har liggende, så man ikke altid kommer til at høre det man lige kan huske. Er der nogen der kender et godt program der kan lave en god overskuelig oversigt som man kan printe ud over alle de kunstnere og albums man har liggende? |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Det kan gøres fra dos. I kør skriver du CMD tryk enter derefter går du til den mappe hvor din musik ligger der skriver du dir /b > liste.txt så ligger der en tekst fil i din musik mappe. (husk mellemrum) teksten er uden Æ ø å. |
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hej Kasper!
Jeg tror, at du skal installere Media Monkey. Den kan mange ting ![]() Den kan også lave en fil med din musiksamling ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
krimmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej
jeg vil foreslå at du tager et kig her: Export music library for printing Ved ikke om alle løsninger kan bruges mod en QNAP, men prøv selv at læse videre... Har ikke selv prøvet nogle af foreslåede værktøjer/løsninger. Ellers vil jeg henlede din opmærksomhed på Moose, som er en rigtig fin frontend til SC7. Kræver dog at PC'en kører. Men er meget mere smidig end web-interfacet når SC7 køres fra en NAS (QNAP) Hilsen Redigeret af krimmo - 04-Maj-2008 kl. 10:16 |
|
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
|
![]() |
|
friediger ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 557 |
![]() |
Tak for ideerne og henvisningerne, der er lidt at gå i gang med
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |