|
Udstyr tjek og ønsker - on the budget |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv evt. at lede efter noget brugt System Audio.
SA Talent er små højttalere der lyder fantastisk, både som front, bag og center. De fås i hvid. Sub findes også i hvid. Der er ofte noget til salg på DBA til gode priser.
Redigeret af Deschain - 03-September-2021 kl. 12:12 |
|||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Rigtig fin pris, og den er god punch og præcis til både film og musik? Tak for det hint.
Redigeret af RuneH - 03-September-2021 kl. 12:54 |
|||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har bestemt også designet med sig. Dem vil jeg prøve at kigge efter. Tak. |
|||
|
|||
dtomsen
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Imponerende ja, selv til "nyprisen" på 1999,-
|
|||
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej Sort
|
|||
RuneH
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu vi er ved det. Hvilken forstærker vil i anbefale? Hifi-klubben fandt mig en Denon AVR-X1600HDAB til 4.599,- men nu er der jo gået sport i at finde det billigere.
4k projektoren er stadigvæk i spil. Så forstærker skal også spytte med 4k. - Jeg har budt ind på den Wharfedale D10 sub, så den håber jeg, jeg får fingerne i. På en eller anden måde. Så tak for link til den. |
|||
|
|||
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
hvad med en Dali c3 sub? Den er jeg rigtig godt tilfreds med! Koster 3000 og er hvid / anonym .
|
|||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|||
RuneH
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg forsøger mig først med den brugte, men ellers skal jeg da ind og lytte til den Dali :)
|
|||
|
|||
dtomsen
Bruger Oprettet: 07-Maj-2006 Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mislykkes det, så fås Wharfedale sub'en igen som ny i sort eller hvid med den omtalte rabat til 1.999,-
Redigeret af dtomsen - 07-September-2021 kl. 15:02 |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |