recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udtrække tekster fra en APK-fil.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udtrække tekster fra en APK-fil.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udtrække tekster fra en APK-fil.
    Sendt: 18-April-2023 kl. 18:49
Hej!

Ville lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at udtrække sangteksterne fra APK-fil?

Jeg har downloadet og installeret "Android Studio" og loadet filen ind der. Derinde finder jeg en masse data, men er ikke klog nok til at finde ud af hvor teksterne er gemt, jeg fandt MIDI-filerne lige med det samme, fordi de lå i en selvstendig mappe.

Er der nogen der er villig til at prøve?

Jaja, indeholdet er nok ikke noget for jer, men måske kan I hjælpe alligevel. :D


MVH
Palleba
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2023 kl. 13:18
Det ser ud til, at teksterne ligger som html-filer (mappen HTML-pages).
 
Brug evt EzyZip.com til at APK-pakke filen ud. 

Klik på Assets > App > HTML-pages


Redigeret af longjohn2 - 19-April-2023 kl. 13:19
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2023 kl. 20:12
Hej!

Tak for svar, men de ligger desværre ikke i denne mappe. Ja, der ligger nogle filer der, nogle små tekster, men  ikke oversigten over sangene og heller ikke selve sangene ligger der.

Der skulle være 741 sange i appen, men disse ligger ikke i html-mappen. 

MVH
Palleba
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2023 kl. 22:19
Jeg har fundet teksterne, men er der nogen der ved hvilke program jeg kan bruge til at dekode opsætningen?

Det hele ligger i den fil der hedder bundle.js under assets/app.

MVH
Palleba
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu