|
Udvide Asus wifi - bedste løsning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2020 kl. 16:21 |
||
Jeg har en asus ax88u router og skal have udvidet signalet.
Asus har jo mulighed for at udvide vha aimesh, men de har også en wifi extender. Hvad er bedst at gøre?
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AiMesh er klart at fortrække. Jeg bruger også ax88 med en ax92 som ap/mesh client
Extender er absolut dårligste løsning
Redigeret af lahan - 06-Juni-2020 kl. 16:39 |
|||
![]() |
|||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
||
AI Mesh er godt... Meget bedre end repeaters/extenders
Men nok ikke helt så godt som en central router og to kablede access-points... Trods alt...
|
|||
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9421 |
||
Redigeret af lahan - 06-Juni-2020 kl. 17:30 |
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
||
Det lyder godt. Trorbare det blir en ac68 vi udvider med:).
|
|||
![]() |
|||
||
en 66u kan også fint bruges. Den koster ikke så meget.
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
||
Nej, den understøtter ikke AIMESH.
|
|||
![]() |
|||
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
||
|
|||
![]() |
|||
Cyberguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
||
Jeg har en N66U og mener ikke den understøtter desværre. Det er så en ældre sag, men fungerer fantastisk. Har mange år brugt Merlin fork. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
||
Som det nævnes SKAL det være B1-versionen, for at virke. Jeg har selv haft 66U, og nej, den kunne ikke opdateres til at køre AIMESH.
|
|||
![]() |
|||
||
Hmm påm Asus side (mener jeg det var) fremgik det ikke at ac66 understøttede aimesh?
Uanset har jeg bestilt en ac68:)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |