|
Udvide WiFi i hjemmet |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du kan få en Dims du sætter i stikkontakten ved routeren og i et stik hvor du vil ha wifi så bruger den de elektriske installationer til at sende signalet sådan en bruger jeg uden problemer
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() |
|
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=781677
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Hvorfor der linkes til alternative løsninger istedetfor "den rigtige" løsning med rigtige kabler, er mig en gåde. Du kan evt. ringe til Proconsult og forklare dem dine ønsker. De har en super service i alle aspekter. Bruger dem selv privat og gennem arbejdet.
|
|
![]() |
|
hvad mener du med "den rigtige" denne løsning fungere perfekt som den skal og er meget rigtig
|
|
![]() |
|
mit fungere upåklageligt uden man behøver trække kabler osv. jeg har intet tab af hastighed har 10mbit internet hvilket jeg stadig har i stuen hvor jeg bruger denne løsning, men hvis det ikke er godt nok til dit behov er det jo fint. ligesom alle ikke behøver en Ferrari der kan køre 300kmt men kan nøjes med en mindre bil der kan komme fra a til b
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Sikkert. Men alle har ikke den samme sikringsgruppe de kan, eller vil komme til at køre på.
Sådan er det i mit hus på 226 m2. Og i 4 etager er det nok også et problem, og det er ligesom det ham her spørger til en løsning på. |
|
![]() |
|
er du sikker på det ikke bare er samme fase??
|
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Den har været i mit hus inkl wifi extender. Virkede ikke. Han har 4 etager.
655 som har vundet utal af priser.........dur ikke hos mig. Udfald dårlig dækning. Til stikkontakter wifi forlængere virkede ikke. + en masse andet jeg ikke husker navn på, og så utallige genstart mindst hver uge............. Asus er genstartet en gang efter opdate, thats it. Dækning på alle 226 m2 + hele grunden og ovre ved naboen i N teknologi. AC er ikke i brug, men valgt hvis N ikke kunne dække. Men no problemo, og det er mere end ultrastabilt. ![]() |
|
![]() |
|
BTW så har jeg haft den Asus i omkring 4 mdr nu, og ville have været nødt til at skulle genstarte D-link mindst 17 x, havde jeg stadig haft det indenfor mine døre.......
Ja det er da en befrielse. Den koster lidt......... OG |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Jeg har sat sådan en her op på vores første sal og konfigureret den til samme SSID og password (men anden kanal) end den i vores router. Fungerer efter hensigten og er en billig løsning. Men den optager et netværksstik på førstesalen og har ikke indbygget switch. Alternativt benyttes en router hvor man slår DHCP fra, men det kræver måske lidt mere "snilde" hvis producenten ikke har gjort det nemt i opsætningsguiden.
http://www.tp-link.com/en/products/details/?model=tl-wa801nd |
|
![]() |
|
tk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Status: Offline Point: 74 |
Hej
Hvis man skulle ligge inde med en alm. router kan denne vejledning bruges til Netgears router, skulle nok også kunne bruges til andre typer router. http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/965 Mvh tk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |