recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udvide WiFi i hjemmet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udvide WiFi i hjemmet

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2013 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

hej discomandk
hvis du mener det er mig der for tråden til at løbe af sport så beklager jeg meget.
jeg kunne se at tråden har ligget stille i en mdr. tid så jeg trode ikke der skete noget ved at komme med noget.
men kan du så ikke lige linke til de router el AP som har sammen el tilslutning som det jeg er ude efter?

Hejsa.

Jeg mener bestemt ikke du har fået tråden til at løbe af sporet.
Det der undre mig er at folk begynder at anbefale alt muligt andet som f.eks Home Plugs til ethernet over strøm kablerne, når du tydeligt har gjort opmærksom på at der er trukket netværks kabler.

Om den AP du har købt er et dårligt køb, skal jeg ikke kunne sige. Det er dog lidt et sats så jeg glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at fungere. 

Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 17:23
så kom den med posten.
efter 5min var den køre klar som repeater.
her er der en del oplysninger om den
Mvh
Svsommer
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 19:57

så kom den med posten.

Kan du ikke give en lille anmeldelse af dens performance? Har min router stående i det ene rum og min computer helt nede i den anden ende af lejligheden, så signalet er nærmest ikke eksisterende. Overvejer at sende det over el-nettet rundt..
Mvh.

Casper
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

så kom den med posten.

Kan du ikke give en lille anmeldelse af dens performance? Har min router stående i det ene rum og min computer helt nede i den anden ende af lejligheden, så signalet er nærmest ikke eksisterende. Overvejer at sende det over el-nettet rundt..
nu er jeg ikke den stor it ekspert så ved ikke lige hvad jeg skal komme med hvis der er to mursten væge og 8meter til den så har jeg 4 streger på min bærbar i signal
umiddelbart syntes jeg den virker godt.WinkWink 
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu