|
Udvide WiFi i hjemmet |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa. Jeg mener bestemt ikke du har fået tråden til at løbe af sporet. Det der undre mig er at folk begynder at anbefale alt muligt andet som f.eks Home Plugs til ethernet over strøm kablerne, når du tydeligt har gjort opmærksom på at der er trukket netværks kabler. Om den AP du har købt er et dårligt køb, skal jeg ikke kunne sige. Det er dog lidt et sats så jeg glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at fungere. |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
så kom den med posten.
efter 5min var den køre klar som repeater. her er der en del oplysninger om den
|
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
Kan du ikke give en lille anmeldelse af dens performance? Har min router stående i det ene rum og min computer helt nede i den anden ende af lejligheden, så signalet er nærmest ikke eksisterende. Overvejer at sende det over el-nettet rundt..
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|
nu er jeg ikke den stor it ekspert så ved ikke lige hvad jeg skal komme med hvis der er to mursten væge og 8meter til den så har jeg 4 streger på min bærbar i signal umiddelbart syntes jeg den virker godt.
![]() ![]() |
||
Mvh
Svsommer |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |