|
Udvide wifi installation |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 13:49 |
|
Min yousee router står nede i kælderen,
Men skal have mulighed for kablet ethernet på loften. Wifi rækker fint derop, så tænkte på hvordan jeg så kunne få det kablet videre deroppe fra? Jeh har en dlink dgs1005D som jeg "for sjov" lige prøvede at sætte derop og så kable min wd td boks til, men der var intet signal. Er det muligt at lave en sådan løsning, eller må jeg nøjes med wifi enheder på loftet? |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og er det overhovdet muligt at streamer 1080p trådløst?
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Træk en kabel fra kælder til loft.
Se evt N-OoF tråden for netværkshints. FAQ'en har lidt om netværksopbygning. HD over Wi-Fi er dømt til problemer. BS
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
|
Øh din dlink dgs1005D skal have et kabel ind for at kunne fordele signalet. Så kabel fra kælder til loft
|
||
![]() |
||
![]() |
||
|
![]() Finder så lige en trådløs frem. Ville den så kunne gøre det? |
||
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
|
Nej, ikke umiddelbart. Nogle kan fungerer som repeatere men ikke med standart firmware.
/ask |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Det kan gøres med en Apple Airport Express. Om andre routere kan sættes op til det samme kan jeg ikke svare på.
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
BS |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |