|
Udvidelse af hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2013 kl. 12:56 |
Jeg overvejer at udvide mit setup fra 5.1 til 7.1 og har lidt kig på disse højttalere - jeg er dog lidt skeptisk om der virkelig kan være lige så god lyd i disse som f.eks. i kompakthøjttalere - er der nogen der nogle erfaringer med nogle af disse:
http://www.hifiklubben.dk/Products/b-w-ds3-baghojttaler-24333/ http://www.av-connection.dk/?PGr=4090 Grunden til at jeg overvejer disse er naturligvis, at de kan hænge tæt ind til væggen. Jeg er naturligvis åben for andre muligheder. Mit Setup er: Fronthøjttalere: B&W 703 Centerhøjttaler: Mission 75C Baghøjttalere: Mission et eller andet Subwoofer: B&W ASW 700 Jeg overvejer at købe 4 af de samme og derved skifte mine mission baghøjttalere Redigeret af kennethbrdk - 12-December-2013 kl. 12:59 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er fin fin lyd i DS3, dejlig fyldig og præcis, samtidig med at dipole laver et difust lydtæppe så det hænger sammen med fronterne.
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
OK, har du dem selv og i så fald skifter du indstillingen på dem fra film til musik og omvendt, når du hører de to respektive ting... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja jeg har dem selv, og de står fast i dipole mode. Sådan er kalibreringen udført. Fungerer også fint til musik BD, da de jo her skal gengive lydene fra salen, så man føler man sidder blandt publikum.
|
|
![]() |
|
Var i hifiklubben i går - de havde desværre ikke nogle hjemme af dem, så jeg kunne høre dem, men hørte dem her Dali IKON: http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-ikon-on-wall-mk2-kompakthojttaler-29226/ og havde rigtig god lyd - hørte musik på dem og det lød forbavsende godt. Det eneste problem er så størrelsen på dem ![]() ![]() Redigeret af kennethbrdk - 14-December-2013 kl. 10:04 |
|
![]() |
|
Dali'erne er 4 cm fladere end DS3, de andre mål er stort set ens. Men afrundingen på DS3 får dem til at se mindre ud.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Har selv lige fået ds3'ern.. Super fed højtaler, og meget bedre end en reolhøjtaler som baghøjtaler... Kan varmt anbefale dem.
|
|
![]() |
|
Ok, de havde den desværre ikke hjemme så jeg kunne høre den, men købte 2 x ikon MK II og en B & W center 2. Har droppet at udvide til 7.1, da det kniber lidt med at klemme de sidste 2 højttalere ind. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |