|
Udvidet HFK-garanti ved videresalg? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juni-2014 kl. 11:08 |
Gælder HiFi Klubbens udvidede garanti med et ekstra år ved videresalg, hvis køber er medlem af HFK?
Har en Cambridge Audio 651BD, som lige er over to år gammel Redigeret af jake51 - 01-Juni-2014 kl. 11:09 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at spørge HFK
|
|
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tvivler jeg stærkt på at den gør. Jeg havde købt en brugt Cambrigde 651W som stod af indenfor garantiperioden - Den kunne ikke repareres, så jeg fik en ny samt en ny faktura med mit navn på. Jeg spurgte om jeg så fik de samme fordele som ved køb af nyt, det fik jeg ikke var svaret. Protesterede ikke voldsomt, da jeg i situationen var godt tilfreds med en ny forstærker. En mulighed kunne være at du står for kontakten til HFI, hvis uheldet skulle være ude i det sidste år af perioden.
|
|
Denraretiger
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
Både og. Garantien bliver egentligt tildelt medlemmet og ikke produktet. Men har aldrig haft problemer med at "overdrage" det 3. år til hverken medlemmer eller ikke medlemmer.
Tror det kommer meget an på den enkelte butik/medarbejder og ens fremgangsmåde i en evt sag med fejlhæftet produkt.
|
|
Tweaky
Guld medlem Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis blot den nye ejer gider melder sig ind i kundeklubben, så er der 3 på apparatet fra købsdato uanset ejerens navn på den oprindelige bon !
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |