|
UE32ES6715 og CI+ TV-modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mhv_omjk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2013 kl. 12:13 |
Nogen der ved om der er en CI+ CARD-adapter som passer i CI-interfasen med fra BOXER når man bestiller disse kort? - eller er der et CI+ Modul slot i UE32ES6715 eller skal jeg have en USB model til den?
Opgav at forklare sælgeren på Boxer hvad jeg mente, hun fattede alligevel max - af det hele, håber at nogen herinde kan hjælpe. Redigeret af mhv_omjk - 10-September-2013 kl. 12:28 |
|
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
download manualen der står det i.(se side 747) http://www.samsung.com/dk/support/model/UE32ES6715UXXE-downloads
men ja der er et ci modul der sættes på. Redigeret af kbking - 10-September-2013 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
mhv_omjk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
Heey Kbking og tak for dit svar.
- Tak det har jeg lige fundet, men sender BOXER sådan en adapter med? - jeg fik ikke sådan en med da jeg købte TV-et Redigeret af mhv_omjk - 10-September-2013 kl. 12:43 |
|
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er da ikke en ting som udbyderen kan vide noget om, og ej heller har noget med at gøre. Det er en holder der følger med TVet, og CA modulet sættes i den. Så mangler den skal du henvende dig til forhandleren, som så kan skaffe den.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
GLEM AT JEG SPURGTE - Jeg har fundet det skide dumme stk. plastic jeg skulle bruge, det fulgte med TVet jeg har bare ikke været obs på den før nu!
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |