recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UE46B6050’s billedinstillinger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUE46B6050’s billedinstillinger

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 23:18

Oprindeligt skrevet af thbang thbang skrev:

tak for det allesammen. jeg bruger også indstillingerne fra flatpanels.dk, og det er fint efter min mening, men ville lige høre :) jeg er temmelig ny inden for dette, så jeg ved ikke hvad jeg skal efter, når I snakker 'slør'...? jeg køber en PS3 så skal der ses film, min nabo er en blockbuster :D men alt i alt... denne skærm er satme flot, bare træt af vægbeslaget er så dyrt, 1299!!! så indtil næste måned står den. næste måneds projekt er vægbelsag og PS3...

Du kan altså finde det vægbeslag billigere.. Jeg har set det ned til 1000 kr i danske shops og 8-900 kroner i Sverige..

Ang. slør, så kan du læse anmeldelsen på www.flatpanels.dk og se om det er noget du kan genkende..

Jeg lurer lidt på en 46" da 50" skræmmer mig lidt  Selv om det lyder fristende med samme design og så plasma.. dog er prisen stadig i overkanten af mit budget :/

Mvh.

Casper
Til top
Bongo50000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Hjoerring
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 00:51
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

[QUOTE=thbang]tak for det allesammen. jeg bruger også indstillingerne fra flatpanels.dk, og det er fint efter min mening, men ville lige høre :) jeg er temmelig ny inden for dette, så jeg ved ikke hvad jeg skal efter, når I snakker 'slør'...? jeg køber en PS3 så skal der ses film, min nabo er en blockbuster :D men alt i alt... denne skærm er satme flot, bare træt af vægbeslaget er så dyrt, 1299!!! så indtil næste måned står den. næste måneds projekt er vægbelsag og PS3...

Du kan altså finde det vægbeslag billigere.. Jeg har set det ned til 1000 kr i danske shops og 8-900 kroner i Sverige..

Ang. slør, så kan du læse anmeldelsen på www.flatpanels.dk og se om det er noget du kan genkende..

Jeg lurer lidt på en 46" da 50" skræmmer mig lidt  Selv om det lyder fristende med samme design og så plasma.. dog er prisen stadig i overkanten af mit budget :/

884 kr hos proshop :-), for vægbeslag

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2009 kl. 00:56

Hehe even better...

Der gik vist ged i din "quoting" eller?