|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Du kan altså finde det vægbeslag billigere.. Jeg har set det ned til 1000 kr i danske shops og 8-900 kroner i Sverige.. Ang. slør, så kan du læse anmeldelsen på www.flatpanels.dk og se om det er noget du kan genkende.. Jeg lurer lidt på en 46" da 50" skræmmer mig lidt |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Bongo50000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Hjoerring Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Du kan altså finde det vægbeslag billigere.. Jeg har set det ned til 1000 kr i danske shops og 8-900 kroner i Sverige.. Ang. slør, så kan du læse anmeldelsen på www.flatpanels.dk og se om det er noget du kan genkende.. Jeg lurer lidt på en 46" da 50" skræmmer mig lidt
884 kr hos proshop :-), for vægbeslag |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Hehe even better... Der gik vist ged i din "quoting" eller? |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
thbang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Islands Brygge Status: Offline Point: 51 |
![]() |
KANON! så bliver den hængt op inden måneden er omme... nice
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |