|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Escotron ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() Sendt: 29-November-2011 kl. 13:10 |
Hej :)
Min far har kigget på et Samsung ue46d5000 tv. Er det noget nogen kan anbefale, eller har i bedre alternativer? Han kunne godt lide designet på det, men vi har kun set det afspille en dvd film hvor det billedet var flot nok. Jeg ved efterhånden ikke noget om fjernsyn mere, mht. hvad der er godt eller dårligt. Jeg ejer selv et px80 som jeg stadig er glad for. håber i kan give et bud på et godt tv 40 - 46 tommer, som primært skal bruges til analog tv-signal. Og evt. streaming af film fra computeren. på forhånd tak! :) mvh. Anders |
|
Panasonic 42" TH-PX80
Sony PlayStation 3 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Analogt TV.? Det har man da vist ikke nogen steder mere, uden der sideløbende også er Digitalt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Jeg ville nu også mene at analogt tv er en døende race efterhånden
![]() Alternativt kunne han se på Panasonic 46G30Y - Det koster cirka det samme men er et væsentligt bedre TV ![]() Redigeret af DavidHimself - 29-November-2011 kl. 13:46 |
|
![]() |
|
Escotron ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
nå for faen :D
jeg mener også bare helt almindeligt tv signal... :) Tak for buddet David |
|
Panasonic 42" TH-PX80
Sony PlayStation 3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |