|
UE46D8005 TV til 9999,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2011 kl. 09:46 |
Er det nu man skal slå til eller kommer det endnu længere ned i pris indenfor de næste par måneder?
Umiddelbart er det en rigtig skarp pris elgiganten har, ligger 2000,- under den pris man kan finde andre steder via pricerunner.
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo altid svært at se ind i fremtiden.. men tror ikke at det vil falde mere i pris end den der ;)
|
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Den pris er under indkøbspriserne de fleste steder, så tror ikke man skal forvente det helt store ekstra :)
|
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det tilbud er for længst væk. Folk rapporterer at de ikke kunne få modellen allerede en time efter butikkerne åbnede.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
De havde det til salg på hjemmesiden indtil Tirsdag til 9999,- Og i herlev havde de det også til 9999,- mandag aften. Men man kan jo så konkludere at det var en god pris
![]() Jeg sprang dog fra da der er utroligt meget genskin i de skærme, troede ellers kun det var på plasma. Er det gået af mode at lave LCD med den matte overflade?
Jeg har direkte sollys i stuen hele dagen, så det udelukker desværre 8005.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Min oplevelse er ikke at D8005 har meget genskin i forhold til andre lignende modeller. Samsung har godt nok en glossy overflade på denne model, men de har formået at gøre reflektionerne mere diffuse end konkurrenterne har.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Når man så på det i elgiganten kunne man tydeligt se alle mulige effekter, spejle sig i billedet så snart der var lidt mørke passager i billedet. Langt mere forstyrrende end på en mat skærm imo.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
men billedet bliver kedeligt på en mat skærm
kunne jeg aldrig drømme om at købe
synes dog en del har problemer med at skærmen hakker både 7005 og 8005 |
|
![]() |
|
Efre ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 39 |
Jeg har ikke problemer med at skærmen hakker, eller genskin, det er bare et rigtigt godt tv til de 9999.- som jeg gav i elgiganten er meget tilfreds.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |