recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UE48HU7505 til 7.995,-
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UE48HU7505 til 7.995,-

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 10:54
Rasmusdc, har samme problemer med Viaplay som du nævner, den går fra lav til høj bitrate engang imellem. Især på Champions League aftner osv. Så tror ikke det er appen på mit 48HU7505, nok snarere Viaplay. 

Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 11:09
Hej Rasmusdc !

Tror du har ret i at de køre på kanten hvad de kan levere,,,,,, viaplay !

Jeg har problemer med at køre div sport speciel canal 8 fra viaplay Confused

Supporten har kontaktet mig og bedt mig foretage div indstillinger, som desværre IKKE har hjulpet til med bufferingen er slut hos mig.

Jeg har læst i andre forum og på truspilot at jeg ikke er den eneste der har dette problem Ouch

Så jeg tror IKKE at det er TVet der er problemet, MEN derimod Viaplay der bare IKKE kan levere en ordenlig forbindelse Confused

MEN det er de IKKE meget for at indrømme Shocked

Redigeret af cccd - 05-November-2014 kl. 11:12

Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2014 kl. 13:12
Jeg var også igennem alle opsætninger omkring Viaplay.

Bottom line er at de ikke kunne levere stabil HD kvailitet og når Netflix fungerer optimalt (og endda 4K) på samme infrastruktur så er den enkle konklusion at Viaplay bare ikke er dygtige nok.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu