|
UE48HU7505 til 7.995,- |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rasmusdc, har samme problemer med Viaplay som du nævner, den går fra lav til høj bitrate engang imellem. Især på Champions League aftner osv. Så tror ikke det er appen på mit 48HU7505, nok snarere Viaplay.
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Hej Rasmusdc !
Tror du har ret i at de køre på kanten hvad de kan levere,,,,,, viaplay ! Jeg har problemer med at køre div sport speciel canal 8 fra viaplay ![]() Supporten har kontaktet mig og bedt mig foretage div indstillinger, som desværre IKKE har hjulpet til med bufferingen er slut hos mig. Jeg har læst i andre forum og på truspilot at jeg ikke er den eneste der har dette problem ![]() Så jeg tror IKKE at det er TVet der er problemet, MEN derimod Viaplay der bare IKKE kan levere en ordenlig forbindelse ![]() MEN det er de IKKE meget for at indrømme ![]() Redigeret af cccd - 05-November-2014 kl. 11:12 |
|
|
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Jeg var også igennem alle opsætninger omkring Viaplay.
Bottom line er at de ikke kunne levere stabil HD kvailitet og når Netflix fungerer optimalt (og endda 4K) på samme infrastruktur så er den enkle konklusion at Viaplay bare ikke er dygtige nok. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |