recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UE55D7000 Eller LG 47LW980W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UE55D7000 Eller LG 47LW980W

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: UE55D7000 Eller LG 47LW980W
    Sendt: 17-Marts-2012 kl. 19:57
Hvis vi nu ser bort fra hvad der kommer og hvad der ellers er , 
hvilket af de 2 tv her ville du så købe hvis du skulle købe NU !!

Til top
surferdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Oktober-2011
Sted: Ballerup
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér surferdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 12:55
jeg ville helt klart vælge LG da jeg synes at faverne er mere naturlige, hvis det var designet som skulle afgøre det så var det samsung det skulle hænge på væggen..... men eftersom jeg selv har et gamle Loewe tv hvor der er en HDD optager indbygget vil jeg ikke undvære det igen. jeg har en Samsung blu ray afspiller n-8900 hvor der HDD indbygget...... kan jeg kun sige den er så ringe at jeg kun bruger det til at stream på. DeadDeadDead men så idag så jeg denne annonce

http://www.panasoniccenter.dk/produkter/tv/led-lcd-tv/tx-l47wt50y.htm

og som det ser ud, så er der en HDD optager i det tvSmileSmileSmile hvis det forholder sig sådan så napper jeg nok sådan et tv (sorry Loewe men finanskrisen gør at jeg ikke har 43K til et tv CryCryCry)

Men hvis der ikke er HDD i Panasonic så skal jeg have LG
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu