|
UE55D8005 lys i hjørnerne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomas_t ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2012 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2012 kl. 12:32 |
Hej!
Jeg har netop købt denne model og er indtil videre ganske tilfreds. Jeg oplever dog et problem, som jeg ikke helt ved om jeg skal gøre noget ved. Jeg synes at der kommer meget lys fra de 4 hjørner på fjernsynet, specielt de 2 øverste (ligger mærke til det, når der f.eks. er helt sort skærm - altså ikke når tv'et er slukket - men når jeg f.eks. ikke har slået over på den korrekte source endnu). Det er lidt svært at fange det på kamera, men vil dog blot høre om dette er normalt / et kendt problem?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kaldes backlight bleed og er en kendt "feature" på LCD/LED. Det kan minimeres ved at ændre indstillinger. Du kan selv google dig frem til dem
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej thomas , og velkommen til recordere.dk
![]() Du kan evt læst her , test og anbefalet indstillinger fra flatpanels MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Lidt lys i stuen hjælper også lidt på synligheden. Men det er som sagt helt normalt, og se heldigvis kun under særlige omstændigheder, som du selv beskriver. Mørke film (letterbox) i en mørkelagt stue er det også synligt.
Lad være med at stirre dig blind på det, glemt det/lev med det og glæd dig over en i øvrigt fed skærm.
|
|
![]() |
|
thomas_t ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2012 Status: Offline Point: 13 |
Tak for den varme velkomst. Det var hurtigt jeg fik noget hjælp og hermed svar på mit spørgsmål. Det var helt sikkert noget jeg kunne bruge til noget. Jeg vil prøve med de indstillinger der bliver henvist til. Tak, og ja enig i det er en super fed skærm :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |