|
UE55F9005 Service Manual og diagrammer |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
WellDone ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 17:36 |
Mit TV Samsung UE55F9005 er begyndt at døjes med noget, der ligner en dårlig strømforsyning. Symptomerne er at jo varmere OneConnect boxen er, jo sværere er den at tænde igen. Det plejer at hjælpe hvis jeg slukker helt for strømmen i 5 - 10 minutter. Det er nok ikke holdbart i ret lang tid. Så enten smider jeg DKK 14999,- på lossepladsen, eller også vil jeg forsøge at reparere den. Inden jeg går i gang, kunne jeg godt tænke mig service manual og diagrammer.
DERFOR ER MIT SPØRGSMÅL: Er der nogen, der faldet over service manual og/eller diagrammer på en Samsung UExxF9xxx |
|
STUE: LG 55E6V
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200 KONTOR MONITOR: Samsung T260HD 4 stk. Samsung mobiler |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke bare at åbne boksen og kigge efter bulne lytter?
Klaus |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1697 |
Prøv at kigge på elektrotanya. Det kan være du er heldig der er noget der kan bruges.
http://elektrotanya.com/ Ellers kan du prøve at skifte elektrolytterne i strømforsyningen.
|
|
![]() |
|
WellDone ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Status: Offline Point: 41 |
Ja jeg har også overvejet at starte på den måde - ville blot gerne have et par ledetråde om adskillelse inden jeg fylder spisebordet med 55 tommer TV. Men det kan selvfølgelig ikke gå værre end familien spiser på den lokale kinesergrill
![]() |
|
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200 KONTOR MONITOR: Samsung T260HD 4 stk. Samsung mobiler |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er TV'et under 2 år, gælder reklamationsretten. Den ville jeg nok gå efter.
|
|
![]() |
|
http://elektrotanya.com/ ser spændende ud. Men venter lige til weekenden. Ungarsk er ikke min stærke side
![]() |
|
|
![]() |
|
TV'et er 2 år og 10 måneder
![]() |
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19804 |
Samsung - knap det op og se om du kan finde noget. Ellers er det elektronikskrot.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Håber da ikke vi ser en ny Samsung-Gate
![]() |
|
![]() |
|
Nu har jeg da også andet Samsung, der har kørt relativt upåklageligt i adskillige år - men jeg må da nok sige at det her TV har hamret nogle søm i den kiste som Samsung er ved at blive begravet i
![]() ![]() Hvis hjemmerep. kikser
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Du har ikke en udvidet elektronikforsikring derhjemme?
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Køb en SEK 3500 U eller en brugt SEK 2500 ... så får du også bedre billede og nye apps... måske har jeg en gl. 2500 som ikke er blevet smidt ud endnu
Redigeret af rotelman - 13-Oktober-2016 kl. 12:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |