Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Frisko15
Bruger
Oprettet: 29-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
|
Sendt: 29-April-2011 kl. 22:06 |
CARS10 skrev:
Nej det er det heller ikke.Det skyltes et dårlig inde klima og for lidt udluftning og støvsugning.
carsten |
jo jo.. der kan vist godt gå noget tid uden støvsugning.. men mit tv står på en skænk, som er ca 1,20 meter høj.. og der er hverken "støvfnuller" eller noget her.. har jo heller ingen hund eller noget.. kæresten har tit forskellige stearinlys og fyrfadslys stående ved hver side af skærmen.. måske sådan noget gør det??.. men ja.. klamt det var det sgu.. hov glemte lige.. der blir luftet ud mindst 1 gang hver eneste dag. (kæresten som gør det, jeg klager over det er for koldt).. det var kæresten som tog billedet af det, før hun gjorde det rent.. jeg var på job i mens, så jeg så det ikke selv, eller rørte ved det..
|
 |
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 29-April-2011 kl. 22:35 |
Det kan nemt bare være røg. Har set stationære computere der så meget værre ud inden i (gad vide hvordan din fladskærm ser ud inden i? :) )
Ved ikke hvad det er der gør det, men det bliver nærmest fedtet som om man har haft en frituregryde stående :)
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 29-April-2011 kl. 22:36 |
Jeg tænker bare: Hvordan mon elektronikken indeni så ser ud?  M.v.h.
|
 |
CARS10
Guld medlem
Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
|
Sendt: 29-April-2011 kl. 23:12 |
Uha.
en udluftning om dagen er alt for lidt,men jeg ved ikke om vi skal tale om rengøring her på dette forum.Prøv at spørge den bruger der hedder Kampus,hun ved nok mere om det.
carsten
|
 |
fhansen
Guld medlem
Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
|
Sendt: 30-April-2011 kl. 00:10 |
Har en stationær hvor blæseren gik amok. Det viste sig at være CPU blæseren, og gæt engang. Der sad sgu lige så meget lort som dit billede viser. Dog i et ikke ryger hjem. Til gengæld havde vi kanin. Never ever kanin igen
|
 |
Bschmidt
Guld medlem
Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
|
Sendt: 30-April-2011 kl. 00:24 |
fhansen skrev:
Har en stationær hvor blæseren gik amok. Det viste sig at være CPU blæseren, og gæt engang. Der sad sgu lige så meget lort som dit billede viser. Dog i et ikke ryger hjem. Til gengæld havde vi kanin. Never ever kanin igen |
Kanin+Kanon=Case closed
BS
|
|
 |
fhansen
Guld medlem
Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
|
Sendt: 30-April-2011 kl. 00:53 |
|
 |
Frisko15
Bruger
Oprettet: 29-Juni-2008
Point: 64
|
Sendt: 30-April-2011 kl. 09:34 |
Tubbe skrev:
Har selv et 42PZ800, og kan klart anbefale dig at rense de 4 blæsere også, de kan også blive pænt nasty med støv. |
ja Tubbe, kæresten sagde, at de 4 blæsere også var helt lukkede..  så jeg har da vist fået en billig lærestreg, om og lige være obs på de blæsere..
|
 |