recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - uha..har i set noget lignende??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketuha..har i set noget lignende??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Frisko15 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Nej det er det heller ikke.Det skyltes et dårlig inde klima og for lidt udluftning og støvsugning.Thumbs Down 
    carsten

jo jo.. der kan vist godt gå noget tid uden støvsugning.. men mit tv står på en skænk, som er ca 1,20 meter høj.. og der er hverken "støvfnuller" eller noget her.. har jo heller ingen hund eller noget..   kæresten har tit forskellige stearinlys og fyrfadslys stående ved hver side af skærmen.. måske sådan noget gør det??.. men ja.. klamt det var det sgu..Dead
hov glemte lige.. der blir luftet ud mindst 1 gang hver eneste dag. (kæresten som gør det, jeg klager over det er for koldt).. Cry 
det var kæresten som tog billedet af det, før hun gjorde det rent.. jeg var på job i mens, så jeg så det ikke selv, eller rørte ved det..
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 22:35
Det kan nemt bare være røg. Har set stationære computere der så meget værre ud inden i (gad vide hvordan din fladskærm ser ud inden i? :) )

Ved ikke hvad det er der gør det, men det bliver nærmest fedtet som om man har haft en frituregryde stående :)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 22:36
Jeg tænker bare: Hvordan mon elektronikken indeni så ser ud?  Confused

M.v.h.
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 23:12
Uha.
 en udluftning om dagen er alt for lidt,men jeg ved ikke om vi skal tale om rengøring her på dette forum.Prøv at spørge den bruger der hedder Kampus,hun ved nok mere om det.Big smile 
    carsten
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 00:10
Har en stationær hvor blæseren gik amok. Det viste sig at være CPU blæseren, og gæt engang. Der sad sgu lige så meget lort som dit billede viser. Dog i et ikke ryger hjem. Til gengæld havde vi kanin. Never ever kanin igenLOL
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 00:24
Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Har en stationær hvor blæseren gik amok. Det viste sig at være CPU blæseren, og gæt engang. Der sad sgu lige så meget lort som dit billede viser. Dog i et ikke ryger hjem. Til gengæld havde vi kanin. Never ever kanin igenLOL
Kanin+Kanon=Case closed LOL

BS
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 00:53
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Kanin+Kanon=Case closed LOL

BS

Ha ha.
Til top
Frisko15 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2008
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Tubbe Tubbe skrev:

Har selv et 42PZ800, og kan klart anbefale dig at rense de 4 blæsere også, de kan også blive pænt nasty med støv.

ja Tubbe, kæresten sagde, at de 4 blæsere også var helt lukkede.. Confused
så jeg har da vist fået en billig lærestreg, om og lige være obs på de blæsere.. Shocked
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu