recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uheldigt Bravia
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUheldigt Bravia

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
yildizhan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2004
Status: Offline
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Emne: Uheldigt Bravia
    Sendt: 28-August-2007 kl. 19:09
For ca 4 måneder siden købte jeg et Sony KDL-40V2500 tv. Allerede ved første aften mistænkte jeg mit tv for fejl.

I øverst venstre side kunne man se en svag hvid tåge eller skygge (hvis man kan kalde det sådan) som bredte sig lidt henover midten af skærmen. Dette fænomen kunne man se mest ved mørke scener eller hvis tv'et stod på en AV kanal.

Nåh tænkte jeg og lod sagen ligge. Efter ca. 4 måneder kunne man tyde det meget bedre og opdagede at skyggerne bredte sig mere.

Tv'et blev sendt til Elektronik Centeret i sidste uge. Idag får jeg så en melding om at hele LCD panelet skal udskiftes. Så jeg må vente endnu 1 uge.

Er dette meget normalt med LCD tv'er eller er det bare mig som har været meget uheldig ??

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2007 kl. 19:17

Hej yildizhan

Du har været uheldig.

Displayet har en fabrikationsfejl, og du kunne have fået TV'et ombyttet hvis du havde reageret på fejlen med det samme du blev opmærksom på det.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
yildizhan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2004
Point: 106
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2007 kl. 20:08
Ja det skulle jeg have gjordt. Men anyway jeg håber at det ville fungere fint igen. At få udskiftet LCD panelet er jo næsten som at få et nyt tv :-)

Jeg har ellers læst at Philips tv'erne har også haft nøjagtig samme fejl typer også endda på de dyre modeller.

En anden ting var at tv'et også virkede en anelse uskarpt med vejen. Jeg har også skrevet lidt før i dette forum mht at det lavede striber ved dvd afspilning. Det blev kun værre og værre.

Men hvordan er jeres erfaringer med et tv som har udskiftning at LCD panel...er værkstederne gode til det ??

På forhånd tak

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu