|
Ukodede kanaler med Canal Digital modtager? |
Besvar |
Forfatter | |
blinxdk
Junior bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Odsherred Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Marts-2012 kl. 11:23 |
Jeg har bestilt Canal Digital med en family pakke, der gerne skulle blive installeret mandag.
Jeg så tilfældigvis på lyngsat.com at der på de samme satellitter ligger en del ukodede kanaler og mit spørgsmål er nu om jeg udover de kanaler der bliver oplyst i family pakken også vil kunne se disse ukodede kanaler med canal digital udstyret? |
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dem der er ukodet og sender i KU båndet 10.700 - 12.750Ghz + foodprint i Danmark. Skulle du kunne se --- jeg mener ikke der er særlig mange.
Lynge Redigeret af Lytro - 02-Marts-2012 kl. 11:38 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
Lytro
Super bruger Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Lytro - 02-Marts-2012 kl. 11:41 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
blinxdk
Junior bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Odsherred Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret.
Jeg var ikke lige klar over at landsdel havde betydning, men jeg er i Odsherred nær Grevinge og har opdateret profilen nu:)
Er det korrekt forstået at jeg så f.eks burde kunne se Kanal D Romania? Hvis jeg læser din i øvrigt meget informative side korrekt, så sender den på 11747 i KU båndet. Så er det kun det med footprint og hvis jeg ser billedet på
http://www.telenorsbc.com/templates/Page.aspx?id=782 ligner det at det dækker. Mvh, Brian |
|
Lytro
Funktioner
Tak(0)
|
Det ser fint ud
|
|
|
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen af CD's HD boxe vil finde denne kanal.
De er alle sat op til at NIT scanne Telenor's netværk, og her indgår denne kanal ikke. For at finde kanalen, skal du evt. have fat i en af de ældre SD modtagere fra CD. En CDC-7000ST. Her kan man manuelt gå ind og tilføje transponderen, og derfter lave en søgning kun på denne frekvens. Så vil det være muligt at se: Kanal D TOP SHOP TV Publika TV Alle 3 ligger FTA på denne frekvens. CDC-7000ST kan ikke længere fås hos CD - men måske du kan finde en i DBA, og så få et Multiroom kort til den. Redigeret af Vagnen - 02-Marts-2012 kl. 14:01 |
|
blinxdk
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, så der er en begrænsning i boksen. Det var kun interessant hvis det virkede out-of-the-box, min kæreste er oprindeligt fra rumænien, men hun kan sagtens undvære :)
Tak for svarene.
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3793 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ikke regne med, at kunne se free to air kanaler på en CD boks.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
De fleste Rumenske kanalene på1-west er også scramblet/kryptert med unntak av kanaler som "U" (musikk) og den noe spesielle kanalen OTV. Det er muligens også noen ukodede Rumenskspråklige kanaler fra Moldova. De mest populære kanalene i Romania er nok kanaler som ProTV,Antena 1-3,TVR osv. Alle er kryptert. Så kan jeg endelig få testet min Rumensk ;) - du får høre med henne om hun forstår dette : Daca ai vizitat Romania in viitor e posibil cumparat receptor satelit ptr Digitv sau Focussat. Abonament sunt foarte ieftin in Romania. Cred ca maximum 400-500DKK fiecare ani ptr tot canal. Antena dimensiune recomandat sunt intre 80cm-100cm ptr Danemarca. Posibil ai nevoie adresa de la Romania dar e posibil daca prieteni sau familia adjut :) Man kan også se en del TV gratis via nettet . F.eks. http://webtv.realitatea.net/ Nyheter. http://www.antena3.ro/live.php Nyheter. |
|
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
Free to air sat bokse får man smidt i nakken for ingen penge. Du kan så købe et hoved med 2 udgange til din parabol. Evt. kunne du købe et sat kort til din PC. Skriv hvis du er interesseret. Jeg har et liggende du kan købe billigt, det er der mange andre der også har.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |