|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() Sendt: 01-Juli-2007 kl. 21:48 |
Nu har jeg endelig fået de komponenter jeg gerne vill have til min hjemmebio!
Derfor ville jeg lige dele det med jer. Først et par billeder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dele: Pioneer 427XD Denon AVR-3806 Denon DVD-2930 Forhøjttalere: 2x B&W 603 S2 Centerhøjttaler: B&W LCR600 S2 JBL 12" aktiv Sub (kan ikke huske modelbetegnelsen, og gider ikke grave) Sagem 81 Dali SilverWave 2 højttalerkabel + Diverse konsoller: Wii Xbox360 PS2 NES 8bit (oldschool) :-D PS1 (ude af huset for tiden) I løbet af de næste måneder skal der dog ske en del mere (forhåbentlig). Jeg skal af med det reolsystem jeg har nu, og bare have en enkelt bænk stående derunder, og så have mit tv op på vægen i stedet. Kommer tid kommer råd. Derudover kommer der nogle nye baghøjttalere op. Dem jeg har nu er rent ud sagt noget lort, men det er trods alt ikke det vigtigste i en hjemmebio. Jeg har bare svært ved at beslutte mig for hvilke det skal være... Redigeret af Ulrikwich - 01-Juli-2007 kl. 22:03 |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Lækre hifi-enheder du har... Lidt roder... ... men dejlig kvalitet i alt hifi !!!!!!!
|
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Rodet kan jeg ikke gøre så meget ved. Sådan er det at være studerende og kun have et værelse...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |