recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ulovlig streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ulovlig streaming

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 01:26
Ja, det er helt i orden hvis man har betalt, eller ikke ikke har mulighed for af betale
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

NO MATTER WHAT - er det ALDRIG moralsk rigtigt at streame ulovligt. PERIOD!
Jeg tillader mig at være uenig.

Streaming er ikke lige noget jeg gør i, men jeg køber en del ebøger til min ebogslæser. Indimellem er ebøgerne så sovset ind i DRM blokeringer at jeg ikke kan få bøgerne til at virke - i så fald har jeg ikke noget problem med at anskaffe en kopi af min købte bog fra en anden kilde. Forlaget har fået betaling, forfatteren har fået sine penge, jeg kan ikke få øje på det umoralske.

Alternativet er, at jeg holder op med at købe bøger med DRM. På sigt kan det måske tvinge forfattere og forlag til at stoppe med DRM, men indtil da er der kun tabere - mindre indtægt til forlag og forfattere og ingen ny bog jeg kan hygge mig med.

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2016 kl. 19:01
Det virker nu. "fejlen" var at jeg streamede fra min laptop. Det virker fint fra min android telefon..
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu