|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
ja, ved godt den nok er rigelig stor, men hvis jeg en dag skal lave noget videoredigering eller andet der kan bruge en del processor kraft. Så er den klar. Og angående strømforbruget, så skulle disse "nye" Amd Athlon 64 x2 ikke bruge ret meget strøm i forhold til andre athlon eller Intel. Har læst tests på det.
Jeg har læst at man i MCE 2005 ikke kan køre med flere forskellige tunere. man skal vælge om man enten vil køre med analog eller med dvb-t. Redigeret af sslarsen - 20-April-2006 kl. 12:45 |
||
Søren
|
||
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Jeg tror det vil virke i Media Portal, der kan du have flere forskellige tunere, har jeg læst. men det finder jeg ud af om et par uger når jeg har fået samlet maskinen. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har læst utallige tests af harddiske, og er kommet frem til at dem jeg har valgt skulle være nogle af de mest lydløse, og mest stabile for tiden. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
|
Yes... vi glæder os til at høre om resultatet |
||
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Har du hold på det med grafik-kortet og om det er muligt at få pixelmapping 1:1 på din plasmaskærm via DVI? Det skulle give det bedste billede, så fladskærmen ikke også skal stå og scalere, noget der i forvejen er gjort i grafik-kortet, altså undgå dobbelt scalering (=dårligt billede). Redigeret af avh - 20-April-2006 kl. 14:09 |
||
![]() |
||
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
|
Du kan godt være uheldig med at de kommer til at larme. Jeg har selv anbefalet en læser her i forumet at købe netop spinpoint da de skulle være de mest lydløse - det endte med at han leverede den tilbage... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm, jeg aner ikke om den nye Panasonic 42pv60e har det. Men grafikkortet skulle da være klar til hdtv. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm, ja, det læste jeg godtnok på et tidspunkt. Men nu er der efterhånden snart gået 2 uger siden jeg fik dem leveret og jeg har ikke haft mulighed for at prøve dem endnu, og så er det vel noget med at jeg ikke kan få dem byttet. Men jeg håber da at man kan regne med de tests jeg har læst. ![]() |
||
Søren
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kom til at tænke på det med dual tunere.
Vil det ikke være en løsning at købe 2 Hauppauge WinTV-HVR1300? Så har jeg jo 2 analog og 2 digitale tunere, eller vil det ikke virke sådan. Det jeg tænkte på var at jeg kunne optage 2 analoge samtidigt og så se en digital kanal mens der optages. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Prøv at lav en søgning på PVR 500 og Standby. Du vil se at mange har store problemer med X2 processoren og Hauppauge PVR 500 kortet hvis man ønsker at kunne sætte maskinen i standby. Men dit system er faktisk meget lig mit eget som lige er sat op - og jeg har også problemet med at maskinen går ned når jeg forsøger at tænde den efter et standby. |
||
![]() |
||
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
|
SSlarsen Hey! Hvordan er det gået med det nye kort du har fået hjem? Har du fået testet om du kan køre både digi & analog tv samtidig i MCE? |
||
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, det har jeg også læst. Men ved at lave den søgning du foreslog, så kunne jeg også læse at der er mange der har løst det ved enten at disable firewire eller audio i bios. |
||
Søren
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |