|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Mangler stadig nogle dele, så jeg har ikke fået samlet dyret endnu. :-) |
||
Søren
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Har forsøgt at disable alt jeg ikke benytter. Det hjalp ikke her. Har dog ikke forsøgt audio, da jeg foretrækker lyd på TV udsendelserne :-) |
||
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Ja, det er jo nok nødvendigt med lyd. ![]() Men jeg overvejer at investere i dette kort som kan lave alt om til dolby digital og DTS. Så kan jeg jo godt disable onboard lyden. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
ARRRRHHGGGGG.. Du må ikke vise mig sådan noget.. Min kone er notorisk mistænkelig når pakke posten har været her :-) Jeg må indrømme det ser temmeligt lækkert ud og at det er en overvejelse værd. |
||
![]() |
||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
Hvad skal men med DD og DTS på lydkortet, lad da forstærkeren stå for decodningen og send et digital signal til den, så er det onboard kort da fint(hvis det har digitalt ud og virker det gør mit SoundMax ikke, hele tiden) Jeg mener ikke at PV60 kan køre 1:1 @hedberg du må få styr på konen |
||
![]() |
||
lundbak ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
-Jeg venter også spændt på at høre om anolg OG digital signal modtagelse. Jeg snakkede med en Microsoft fyr på en messe, og han slog fast at det ikke kan lade sig gøre i XP MCE. Når man vælger en slags slår OS'en simpelthen den anden del af tuneren fra. Og man skal helt ud i setup for at lave det om igen. SÅ der er lang næse til sådan nogle som mig som har købt pvr 500 for at have parabol på den ene tuner og antenne på den anden... Så SSLarsen; Make My Day |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |