recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ultimative MCE Remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ultimative MCE Remote

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 09:02
Jeg har også været 4  remotes igennem efer mine 3 originale MS efterhånden er gået døde. Jeg er endt på denne, som er den bedste til mit formål, forklaring følger.

Det er dog en hobby som ikke er så dyr, tror den kostede 45 kr. incl. porto. Den du har kan jeg ikke bruge til noget da jeg med dvb viewer bruge noget som XBMC åbentbart ikke benytter (kender ikke XBMC), nemlig de fire taster med farver, de er udeladt, også på den som kineserne kalder en new MS remote.

En ting der går igen på alle de der kina remotes jeg har prøvet, er at de har glemt at lave repeat på volume up, gælder det også for dit nye fund, volume down er fin nok ?.

Jeg tror jeg skal prøve et par mere ude fra kina, de har en de kalder lenovo, den er mere "slim" som en B&O.  Fine guides iøvrigt.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2013 kl. 12:16
Rasmuzzen# Den du linker til minder meget om den jeg henviser til, dog kan jeg ikke så godt li tasterne, samt navigering tasternes placering/virke måde, (har prøvet den). Husk der ikke er receiver med.
Angående de 4 taster med farve, så virker de fint på min, både i Dvbviewer og xbmc. (tasterne har dog ikke farverne gul, grøn, blå og rød, de er bare grå alle sammen, men med teksterne Radio, Music, Picture, Video. Men fuld programmerings bare :)

Repeat på Volume op..?? Mener du hvis man holder volume op knappen inde, så bliver den ved med at skrue op for lyden?? For det spiller på min ;) Både volume op og Down.

Har også prøvet den Lenovo du omtaler, dont do i.. :)

1. Modtageren har ikke emitter (hvilket er vigtig i mit setup)
2. Hele fjernbetjening lyser blå når der trykkes på en tast.
3. tasterne er ikke særlig gode. (Reager ikke altid)
Men funktionsmæssigt minder den op HP remoten.

Redigeret af tf-uno - 23-Juni-2013 kl. 12:18
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu