|
Ultraslim lofthøjttaler |
Besvar |
Forfatter | |
Enevoldsen71
Ny bruger Oprettet: 28-Maj-2021 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Februar-2022 kl. 14:42 |
Hej Forum
Jeg skal montere 4 højttalere i loftet i mit køkkenalrum. De skal alle tilsluttes en Sonos Amp og Sonos Sub. Der er meget begrænset plads, da jeg ikke ønsker at skære i dampspærre. Der er slet ikke plads til Sonos' egne lofthøjttalere. De modeller der er i spil er:
Alle højttaler ligger i prislejet 2.000 => 2.500 kr. Er der nogen her i forummet, der har erfaring med ovenstående? Er de lige "dårlige", så jeg bare skal købe de billigste? Alle råd og kommentarer modtages med kyshånd. |
|
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil faktisk anbefale Elipson IC8 Ultra SLim: https://www.cilo.dk/elipsonic8-ultralav-indbygning.html
En 3-way konstruktion (5 enheder i alt). Den syntes jeg spiller enormt godt (fra ca. 100hz). |
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der kan pege på et par billige Ultra slim højtalere?
De skal “bare” bruges til Atmos lyd :-) Undskyld hvis det kolliderer med trådstarters ønske, men måske han/hun kunne blive inspireret også
|
|
henningdalgaard
Guld medlem Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1682 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har sat 4 stk Monitor Audio CSS230 op i min hjemmebiograf. De spiller godt synes jeg. Spiller sammen med jamo d600 og d500 (side og bag) i 7.4.2.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |