|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() Sendt: 06-Maj-2011 kl. 13:09 |
Er der nogen der ved hvilken type umbraco nøgle man kan låse den øverste bjælke på et 175491 - Vogels VFW 065 ophæng op med.
Jeg skal nemlig flytte og jeg har i tidernes morgen låst mit ophæng man man ikke kan løfte fjernesynet af. Nu kan jeg naturligvis ikke finde nøglen, - jeg har prøvet med en masse forskellige umbraconøgler men det er som om nøglen skal være lidt spids eller rund elign. Nå, - håber nogen kan hjælpe. vh Godowsky |
|
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() |
Det skulle vel ikke være en unbraconøgle med hul i midten der skal bruges?! Så den fungerer som en art tyverisikring, da de færreste går rundt med en special unbraconøgle. Jeg havde engang et Vogels projektor ophæng, og der fulgte sådan en speciel nøgle med. Min var væk en kort overgang, men jeg borede bare et hul i en anden unbraconøgle.
|
|
![]() |
|
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
ahhh... jammen det er jo netop tyverisikring, - derfor jeg satte bjælken på, - hvordan borer man lige et hul i en unbraconøgle?
|
|
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() |
I et byggemarked kan du købe et sæt specialbits, sandsynligvis for under 100 kr. Alt bore hul i en unbraconøgle er meget svært.
Jeg har bits med hul i liggende - fra 2-6 mm. Hvis du kan bruge nogle af disse, må du gerne låne dem. (bor i Aalborg) vh. Thomas Redigeret af ThomasP - 06-Maj-2011 kl. 13:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Bits, er det spidser? Jeg ved ikke helt hvor stor skruen er, det er nok sådan en mellemting :)
Jeg bor i København, men ellers mange tak for tilbudet. Vh Godowsky |
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Kan du ikke rekvirere sådan en nøgle ved Vogels? Evt via forhandler
![]() |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() |
Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en bjælke du har sat på.
Ved det ophæng jeg havde, lignede skruerne alm. unbraco skruer med den lille forskel at der fra bunden af skruen var en tynd spids der forhindrede en almindelig unbraconøgle i at få fat i kærven. Derfor var der et lille hul i nøglen som så gik ned over spidsen. Hvis det er sådan nogle skruer du skal have løsnet, er der nok en venlig sjæl der kan læne en ud. Ellers kan en ny nøgle rekvireres hos forhandleren, som Kampus er inde på. En anden mulighed er at det er torx skruer.
|
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Bør rettes til UNBRAKO.....som det retteligt hedder. mvh
lrev Redigeret af lrev på jobbet - 06-Maj-2011 kl. 16:03 |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Godt du er her... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=spelling%20nazi Redigeret af kaizer - 06-Maj-2011 kl. 19:55 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er sådan en stål pind der skrues fast efter at man har hængt fjernsynes på ophænget.
Så ligger stålpinden oven på den del af ophænget der sidder fast på fjernsynet og derfor kan man ikke fjerne fjernsynet. Kan huske at jeg tænkte at det var lidt overkill at sætte den på, men jeg gjorde altså alligevel, - og nu kan jeg så ikke finde den forbandede uNbraconøgle. Hvis der er en eller anden venlig sjæl, gerne i kbh området, - der vil låne mig sin så vil jeg og de nye beboere blive meget glade :) vh Godowsky |
|
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Hvad ellers med at købe sådan et sæt her? Der ser ud til at der i dette sæt er unbrako bits med hul i midten. Vil dog ikke garantere at den passer til din skrue. Ellers må du i værste fald bore skruen ud hvis du ikke kan få fat i en nøgle der passer.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1417&n=10 ![]() |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
Kan du komme til at bore skruehovedet af. Det er da det hurtigste metode, som tyven alligevel vælger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |