Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
birk
Bruger
Oprettet: 20-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
|
Emne: unchaeted drake s fortune problem. Sendt: 08-December-2007 kl. 19:34 |
hej er der nogen som har oplevet,samme problem som mig. Det er at der kommer forstyrelser, i spillet når han løber eller kigger rundt. jeg syntes heller ikke grafikken er i top, alle roser spillet jeg syntes det er noget L... . jeg har været nede og fået en ny skive, Det hjalp heller ikke. Der er ikke noget med mine andre spil, så det er ikke min ps3 den er gal med. MVH BRIAN
|
 |
Bolt
Bruger
Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 99
|
Sendt: 09-December-2007 kl. 09:02 |
Drakes fortune har et lille problem med tearing, når man panorerer rundt. Ikke nogen showstopper, hvis du spørger mig.
Men nej, jeg kan heller ikke se, at grafikken er det bedste siden den dybe tallerken. Smag og behag er jo forskellig, men CoD4, GoW og måske også Assasins Creed gør det mindst ligeså godt. Men grafikken er da pæn og fanger junglestemningen udemærket.
|
 |
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
|
Sendt: 09-December-2007 kl. 10:19 |
har ikke modtaget spillet i nu, men skal da nok lægge en besked om hvordan det kommer til at se ud hos mig
|
 |
birk
Bruger
|
Sendt: 09-December-2007 kl. 11:16 |
Bolt skrev:
Drakes fortune har et lille problem med tearing, når man panorerer rundt. Ikke nogen showstopper, hvis du spørger mig.
Men nej, jeg kan heller ikke se, at grafikken er det bedste siden den dybe tallerken. Smag og behag er jo forskellig, men CoD4, GoW og måske også Assasins Creed gør det mindst ligeså godt. Men grafikken er da pæn og fanger junglestemningen udemærket.
|
Hej bolt tak for dit svar, jeg har også CoD4. Det syntes jeg er meget bedere lavet. Men jeg er glad for at det ikke kun er mig, der kan se det. Alle roser det utroligt meget, og skriver at Drake fortune er det beste ps3 spil der er lavet. Det syntes jeg ikke. MVH BRIAN
|
 |
birk
Bruger
|
Sendt: 09-December-2007 kl. 11:21 |
nekolas skrev:
har ikke modtaget spillet i nu, men skal da nok lægge en besked om hvordan det kommer til at se ud hos mig | Hej nekolas Jeg glæder mig til at hører din mening. Mange Tak for dit svar. MVH BRIAN
Redigeret af birk - 09-December-2007 kl. 11:23
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 09-December-2007 kl. 17:34 |
birk skrev:
Men jeg er glad for at det ikke kun er mig, der kan se det. Alle roser det utroligt meget, og skriver at Drake fortune er det beste ps3 spil der er lavet. Det syntes jeg ikke. MVH BRIAN |
Selvfølgelig kan vi ikke alle synes de samme spil er lige sjove. Det ville da være ganske kedeligt, hvis vi alle spillede de samme spil :) Feks synes jeg ikke COD4 er noget at råbe hurra for efter en enkelt gennemspilning
|
 |
Bolt
Bruger
Oprettet: 04-Januar-2007
Point: 99
|
Sendt: 10-December-2007 kl. 05:52 |
For pokker, hvor har jeg lagt mange timer i CoD4 online. Men det er selvfølgelig på Xbox Live.
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 10-December-2007 kl. 08:09 |
Bolt skrev:
For pokker, hvor har jeg lagt mange timer i CoD4 online. Men det er selvfølgelig på Xbox Live.
|
Og man kan ikke spille online på PS3 eller hvad?
|
 |
frimann85
Bruger
Oprettet: 22-Oktober-2007
Point: 168
|
Sendt: 10-December-2007 kl. 09:43 |
Jeg er ret vild med Uncharted... Det er nok spillestilen.. Klager ikke over grafikken. Men klart - det er en smagssag.
Nu har jeg ikke prøvet CoD4, hvordan fungerer det på ps3?
|
 |
birk
Bruger
|
Sendt: 10-December-2007 kl. 12:00 |
|
 |