|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Fuck Uncharted - de har Ratchet and Clank til samme tilbud!!
Ej spøg.. jeg skal have begge spil. Der kom jeg lige af med 4 titler som var svære at sælge ![]() |
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Er det datoen 091014 du er kommet til at læse som 9. oktober? ![]() |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
|
Hehe, nej er det ikke. Er 'datoen' på billedet af den limited udgave. Men det er så lige gået op for mig, at det ikke er en dato, men ment som 'oktober 2009'. Stupid me ![]() Men kunne nu heller ikke forstå det, så jeg var heldigvis ikke taget afsted i dag ![]() |
||
![]() |
||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
|
Hmm, er ved at spille Uncharted. Det er fedt, men sys sku hurtigt det blir lidt ensformigt.. ?
Ved ikk om man sku hoppe på noget FIFA eller noget andet.. |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
Det har fået gode anmeldelser ... har selv lige bestilt et i ebgames for 1krone + 2 gamle ps3 spil http://ps3.ign.com/objects/142/14225971.html http://www.gamespot.com/ps3/action/uncharted2amongthieves/in dex.html?tag=result;title;0 |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Fifa? Det er jo sådan noget fodbold noget.. spring hellere over!
![]() Har lige preorderet Uncharted 2 og Rachet i dag - kom af med 4 spil der var usælgelige ![]() Tak for tip! Handler normalt aldrig i EB/Gamestop, men det her kunne jeg sq ikke sige nej tak til. |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
|
![]() |
||
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
|
Wow!!! Jeg har set nogle Uncharted 2 klips og forfilm før, men denne anmeldelse overgå alt hvad jeg har set indtil nu med hensyn til et kigge ind i spillet (tak for linket ![]() Jeg har efterårs ferie fra onsdag så passer det meget godt at spillet kommer ud på samme dag ![]() ![]() Nu spiller jeg ikke meget online (mest fordi jeg dør helle tiden ![]() Kunne godt være at jeg prøve online efter jeg har øvet mig lidt i single player del ![]() ![]() Redigeret af Rob801 - 10-Oktober-2009 kl. 09:03 |
||
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Du kan ellers nu hente Uncharted 2 beta'en, der netop kun indeholder online delen. Men skynd dig - den virker vist kun til den 12... |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
![]() |
|
2 spil + 1 kr. er da billigt, men hvor ville jeg ønske de ville komme med nogle reelle tilbud i stedet for alt det indbytnings(crap). At give 549 kr. for et spil er i mine øjne helt hen i vejret når man kan købe det for ca. 460 kr. hos danske webshops, og ca. 300 kr. på udenlandske sider.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
(ElGiganten har det til 399, men ellers er jeg enig.) Hvis ikke EB giver mig en Limited Edition som der står i tilbudet vil jeg forsøge at få udbetalt de 548 der står på min bestiling. Så kan jeg smutte i ElGiganten bagefter ![]() |
||
/Peter
||
![]() |
||
akneboy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Status: Offline Point: 297 |
![]() |
|
Tilbudet i elgiganten til 399 er da billigt, så mangler vi bare lige at de
prissætter Forza 3 til 399 også ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |