Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
aerik
Guld medlem
Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 12:50 |
hVis du sætter din ps3 op til internettet, kan du opdaterer systemet fra ps'ens hovedmenu. Når du starter spillene vil de automatisk opdateres med nye versioner.
Hvis bugen er i u3, går det ikke ud over nogen af dine andre spil :)
|
 |
Czuba
Bruger
Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Point: 245
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 13:01 |
Der er også fejl på mit Uncharted 3. Jeg er nået til al khali ørkenen, og lige efter at sully har hjulpet en op fra sandet og man går lidt, så bliver skærmen helt hvid og så sker der ellers ikke mere. Så du er ikke den eneste Strange...
Forresten, efter jeg er nået til al khali ørkenen, så vil spillet heller ikke loade save game fra menuen. Men går jeg ind i kapitler og så vælger derfra, så er der ingen problemer.
Redigeret af Czuba - 13-November-2011 kl. 13:03
|
|
 |
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 13:02 |
Mange tak - jeg har lige prøve at installere Heavy Rain og her var ingen problemer... Så det er da altid noget. Men kan umiddelbart ikke se en løsning på U3.. Har prøvet alt. :-(
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 14:01 |
OK, nu har jeg fået sat min PS3 til at være trådløst online. Med U3 fulgte der systemsoftwaren 3.72 på disken, nu har jeg via nettet opdateret til version 3.72.
herefter afinstallerede jeg U3 (dog ikke savegames) og prøvede at geninstallere det.... Så langt så godt, der stod at det var en 1.01 version hvilket lader til at der arbejdes på sagen sammen med Sony (?) - MEN, med denne nye version kommer man ikke engang frem til menuen. Her står den bare og arbejder (altså ringen kører rundt i bunden konstant uden at der sker noget).
Nogle der har hørt noget eller har nogle råd? Jeg bliver vanvittig af det her. Har nu siddet og kigget på det i 10 minutter og bliver mere og mere irriteret over sagen!!! Få det dog fixet - MEGA amatøragtigt!
|
 |
aerik
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 14:27 |
har du prøvet på nogle af de ps3 fora der findes på nettet?
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 14:33 |
Ja, har søgt vidt og bredt, men kan intet finde... Kan jo heller ikke passe at ingen herinde oplever det samme når der er så mange der spiller det og så mange har problemet i andre lande :-)
Bliver snart vanvittig.
|
 |
aerik
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 14:36 |
Hvor i landet bor du. bor du i nærheden af esbjerg, må du gerne teste spillet på min ps3
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 15:11 |
Er fra Fyns land - det var ellers pænt af dig :-) Men kan se på nettet at det VIRKELIG er et udbredt problem - spørgsmålet er bare om det bliver løst. Hvis ikke er det i al fald med garanti at jeg nok ikke køber U4. Det her er ganske enkelt ikke ok. det er den største PS3 exclusive titel og så sker det her. Håber at høre fra dig/andre hvis der er nyt i sagen?
|
 |
lpnielsen
Bruger
Oprettet: 30-December-2005
Point: 233
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 15:21 |
Jeg er lidt rystet over at høre dette - der var nøjagtig det samme problem op U2, som såvidt jeg husker blev løst ved en update af spillet senere hen.
|
Mvh
LPN
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 19:06 |
Vil i al fald opfordre ALLE til ikke at købe spillet inden der er kommet styr på det - hvis der da kommer styr på det. Jeg kan umiddelbart ikke se hvordan de skulle gøre det. Der er jo lavet en version 1.01 som det kun blev værre af - nu kan man som sagt ikke engang komme ind i menuen. SKANDALE. INTET mindre!
Overvejer at få pengene tilbage og ikke engang købe det igen når/hvis der kommer styr på det. Når man (hvilket jeg ikke vidste) allerede havde fejlen ved U2 burde man have lært af det. Alt andet er sløseri og amatøragtigt. Jeg havde ingen problemer med U2 men købte det også først "100 år" efter det kom ud og der var der nok styr på det. Det eneste de får ud af det her er at folk venter med at købe spillene indtil de har haft nogle måneder på bagen så disse fejl ikke eksisterer... PINLIGT!
|
 |
Czuba
Bruger
Oprettet: 23-September-2009
Point: 245
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 19:26 |
Strange skrev:
Vil i al fald opfordre ALLE til ikke at købe spillet inden der er kommet styr på det - hvis der da kommer styr på det. Jeg kan umiddelbart ikke se hvordan de skulle gøre det. Der er jo lavet en version 1.01 som det kun blev værre af - nu kan man som sagt ikke engang komme ind i menuen. SKANDALE. INTET mindre!
Overvejer at få pengene tilbage og ikke engang købe det igen når/hvis der kommer styr på det. Når man (hvilket jeg ikke vidste) allerede havde fejlen ved U2 burde man have lært af det. Alt andet er sløseri og amatøragtigt. Jeg havde ingen problemer med U2 men købte det også først "100 år" efter det kom ud og der var der nok styr på det. Det eneste de får ud af det her er at folk venter med at købe spillene indtil de har haft nogle måneder på bagen så disse fejl ikke eksisterer... PINLIGT! |
Hvor langt var du nået?
|
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2011 kl. 19:49 |
Mener det var kapitel 9.... Havde i al fald gennemført 51 % :-(((((