recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - uncharted 3 indlæsning. Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketuncharted 3 indlæsning. Hjælp

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 19:55
Jeg ejer ikke UC3 (endnu), men har ikke oplevet problemet med UC2, som en anden nævner herinde. Det kører klippestabilt.

Dog minder dette problem, som du nævner, en hel del om det jeg stødte på da jeg spillede God of War 3. Der stoppede spillet pludseligt, og der var ingen vej uden om end at slette det hele og starte forfra. Jeg Googlede problemet og fandt ud af, at jeg ikke var den eneste. Noget tydede på, at der var tale om en dårlig skive.

Måske er det også tilfældet her? Gå ned til forhandleren, fortæl dem om problemet og evt. vise dem dokumenter i form af skrivelser fra nettet af andre brugere med samme problem. Jeg er sikker på, at du kan få det byttet.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Vil i al fald opfordre ALLE til ikke at købe spillet inden der er kommet styr på det

Er det ikke at overdrive lidt?!

Der er solgt millioner af kopier af spillet, og hvis problemet var meget udbredt ville google nok svømme over med snak om det problem du nævner. Et par hurtige google søgninger bragte ikke nævneværdigt meget på bordet.

Misforstå mig ikke...Det er da træls for dig at du har en load fejl, og jeg ville nok også være irriteret over det.

Jeg har ikke haft problemer med nogle af spillene, der alle er købt på udgivelsesdagen.

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 21:18
Att: Kaizer: Så synes jeg du skulle prøve og google igen :-) Så vil du se at det ikke er at overdrive. Prøv at skrive Uncharted 3 load problems og tag de tråde der kommer frem.
Men jeg kan forstå du også har U3, dog uden problemer?

Att: Ukke, efter at have læst en del om det tror jeg desværre ikke det er skiven der er problemet. Folk i andre tråde har endda byttet spillet op til fem (5!!!) gange med samme problem. Det kan være det bare er mig der er sippet, men jeg synes det er mega træls at skulle gå alt det igennem for at spille et spil.

Redigeret af Strange - 13-November-2011 kl. 21:20
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 08:26

Det er da klart, at når man googler et spil-navn og PROBLEM så kommer alle trådene med problemer op. 

Det udelukker stadig ikke det faktum, at hovedparten af de millioner af spillere ikke har oplevet nogen problemer. 

BORING!
Til top
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Point: 760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 09:17
Hello
Jeg havde samme fejl i Uncharted 2 hvor mine savegames ikke kunne loades. Mener at have lavet en opdatering til PS3 via usb-nøgle, virkede det igen. Jeg har dog ingen problem med Uncharted 3, men der er jeg ikke kommet så langt - endnu.

Håber at det vil hjælpe.

655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 09:26
Strange, selvfølgelig er det nederen, hvad du oplever og jeg føler med dig. Mit bedste råd er, at du fra nu af fortsætter med at være online for så får du opdateringer til spillene lige så snart kendte problemer opstår/er blevet løst. Naughty Dog har et godt ry mht. at lytte til spillerne..

BORING!
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 11:26
Det svømmer med det her problem på nettet, så det er ikke problemer generelt med spillet. Tjek evt. ND's eget forum og du vil se hvor vildt det er.

Ja, jeg ved at jeg må have lidt tålmodighed, men har ikke oplevet noget lignende med et spil - så hvis det ikke er fixet inden udgangen af ugen tror jeg jeg dropper at spille det.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 11:09

Er jeg stadig den eneste på dette forum der har oplevet dette? Kan se at der kommer flere og flere folk udenlands der har selvsamme problem.

Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 17:00

Er jeg stadig den eneste på dette forum der har oplevet dette? Kan se at der kommer flere og flere folk udenlands der har selvsamme problem.

Ja
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 19:20
Det var da et brugbart svar - super at du kender alle på dette forum :-)
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2011 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Ja

Ked af at skuffe, men jeg har heller ikke nogen problemer med mit eksemplar af U3. Og jeg er igang med min anden gennemspilning. Beklager virkelig, virkelig mange gange...LOL
Til top
Dæncker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2008
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 19:20
Har ikke haft de store problemer med UC3, men indimellem sker det at spillet fryser/crasher og må genstarte PS3'en. Andre gange sker det at når spillet loader (hvor ringen roterer nede i højre hjørne) kommer man ikke videre og må igen genstarte ps3'en.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu