|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() Sendt: 18-August-2009 kl. 17:39 |
|
Jeg vil meget gerne høre hvad i bruger som underlag til jeres højtalere med spikes monteret. Jeg er lige flyttet ind i en ny lejlighed, og vil helst ikke lade mine spikes bore sig alt for langt ned i trægulvet Jeg har hørt nogle snakke om fliser, andre om kork, men hvad kan i anbefale? Lad mig høre jeres forslag Redigeret af Christian H - 18-August-2009 kl. 17:39 |
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Der skal da tabletter under dine spikes... De følger med når du køber et sæt spikes
|
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Jeg har købt mine standere brugt, og der fulgte ikke noget med... Hvad er det for nogle tabletter? Metal eller? |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Hvis du ikke vil bruge for mange kr.så kan du bruge en marmor plade med filt,den side som vender ned mod gulvet,eller du kan bruge en mønt med filt under,så bestemmer du også selv hvor dyrt det bliver
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har ikke tænkt mig at bruge mere end et par hundrede kroner på denne løsning, men jeg vil selvfølgelig gerne gøre det bedste inden for det budget. Hvad ville være det bedste rent lydmæssigt? Her tænker jeg på om lyden ressonere mere/mindre ved den ene eller den anden løsning? Da jeg som sagt bor i en lejlighed, vil jeg jo helst undgå at lyden forplanter sig i gulv/loft. |
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Ja,det er en rund metal plade med en lille prik i midten,hvor spikes står i http://www.hificable.dk/produkter/6-diverse-tilbehoer/142-vi ablue-spike-underlag-4-stk/
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad der er bedst for dig,men for mig var Ringmat Domes en god løsning,da jeg havde problemer med bulder bass og resonans,men jeg vil tro at en god tyk flise,eller marmorplade med filt under,vil nok ikke være så tosset en ide.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg må vist igang med test-fasen Men de viablue ting fra hificable.dk ser ud til at være en fornuftig og prisbillig løsning... Redigeret af Christian H - 18-August-2009 kl. 19:09 |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kunne så lige lime lidt filt under dem.
|
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Tak for linket. Jeg skal nok snart selv have sådan noget. |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
|
50 øre er en genial opfindelse for os der har plankegulv.
|
||
Crown - there is no substitute.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |