|
Underlig besked på DR? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6218 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2024 kl. 19:59 |
Jeg har lige fået denne besked på min LG C3
"Programmet kan desværre ikke afspilles på dette TV, da det er krypteret" Programmet er serien Mordene i Port Talbot Den kan så afspilles via en ekstern kilde som Apple TV, står der WTF? Det har jeg aldrig set før
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7090 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker at DR ikke bruger mange kræfter på APP til alle TV, så derfor sniger der sig fejl ind
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg set mange gange, hvis jeg har brugt den indbyggede APP på TV'et.
Så intet nyt her |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er fordi der ikke er tale om en rigtig app til diverse Smart TV. Det er i stedet et genvejsikon til DR's HbbTV-hjemmeside.
Her er DR's kommentar til problemet: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1629363713 Det sker ikke på Apple TV og Android / Google TV, idet der her er tale om en app.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg har set den artikel
Men den er tre år gammel...
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10434 |
Funktioner
Tak(0)
|
HbbTV bliver ikke videreudviklet Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke sket noget siden da, desværre.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |