|
Underlig besked på Facebook... |
Besvar |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juni-2021 kl. 21:13 |
Er der nogen andre, som er begyndt at få en underlig besked på Facebook? Se "skærmskud" - jeg mener ikke, at jeg skulle have misbrugt noget...
Og den er underlig, fordi jeg kan sagtens bevæge mig rundt i de grupper, jeg er medlem af, se andres profiler, gå på Messenger, og hva' har vi... At trykke på Genindlæs-knappen, hjælper selvfølgelig ikke. Skal bare trykke på Home-knappen i Facebooks menulinie. At søge på nettet efter fejlen, giver ingenting.
Redigeret af mnielsen - 12-Juni-2021 kl. 21:27 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har jeg også fået i forrige uge, slettede Browser, Case og Cookies, så var det OK igen. Bruger Chromebook. Redigeret af Radiomanden - 13-Juni-2021 kl. 00:55 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for svar! Så er det altså IKKE mig, som har et misbrug! Men en fejl på Facebook... At slette browserdata, hjælper dog ikke her. Desværre. Windows 10 - nyeste 21H1, og nyeste Google Chrome-browser.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |