|
Underlig pop up ved valg af emne fra seneste list |
Besvar |
Forfatter | |
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-November-2014 kl. 16:30 |
Ved valg af emnet "Vis os dit wallmount til Samsung F8005" fra listen over seneste forum indlæg, hoppes til 3. side og jeg får en pop up der siger:
Godkendelse kræves. Static.lirumlarumleg.dk Derefter login, password osv.. Det er sikkert en side min hustru har været inde på, men jeg undrer mig noget over at den kun kommer ved valg af netop det emne. Jeg har prøvet 8-10 andre, uden pop up. Desuden startede jeg med "nye" faneblade. |
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme her. Nok en fejl på recordere.dk
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Intet problem, siden åbnes fint ganske som den skal, der gås til side 3, men det er jo også den sidste side, og derved seneste indlæg som er der. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får også fejlen på side 3
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Tak for info Fejlen er fundet. Det var en brugers eksterne profilbillede (avatar) der drillede. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |