|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
doctor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2008 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg havde det samme problem. Det viste sig at være et problem med HDMI driver. Jeg ved ikke om du bruger HDMI eller spdif. I min tilfælde problemet gik væk efter jeg geninstalerede HDMI driver fra nvidia(jeg har Asus M3N-HDMI bundkort tilsluttet onkyo 605 via HDMI). håber det hjælper. |
|
![]() |
|
Kenneth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg kører via lyden via SPDIF - billede via HDMI. Jeg må hjem og kigge efter opdateringer - tak for input.
|
|
Samsung UE55F8005 - Onkyo TX-SR605 - HTPC - Jamo A-405HCS5
|
|
![]() |
|
Kenneth ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg har opdateret BIOS & drivere, jeg oplever desværre samme problem. De første 5 sekunder så det fint og flydende ud, derefter begyndte der at komme små hak 1-2 gange i sekundet. Lyden er også ude af sync. |
|
|
|
![]() |
|
Sørensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Fandt du fejlen har nemlig samme problem. Men registrerings database står sådan Siger også mine hd kanaler er digital lydtjeneste kører med powerdvd 8 "PreferredMPEG2AudioDecoderCLSID"="{E1F1A0B8-BEEE-490D-BA7C- 066C40B5E2B9}"
|
|
![]() |
|
![]() |
nej, desværre ikke - det er noget rigtig møg :( jeg har overvejet at reinstallere mit mediecenter men jeg kan ikke få den til at boote på windows cd'en - øvøvøv |
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hvae, har i installeret de hackede decodere(dll's)? Eller kører i med Default tvpack decodere? Redigeret af Patriarken - 21-Januar-2009 kl. 10:08 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har fulgt den guide der ligger herinde, der mener jeg at man bruger de hackede dll'er Jeg har også fundet ud af hvorfor den ikke ville boote på mit BD-drev - jeg er ikke vant til SATA :) Reinstallering sker i aften - hvis ungerne vil sove... |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det ser ud til at virke med HD kanalerne - det er meget muligt at jeg ikke havde lagt den hackede dll ordentligt ind. Det eneste der pt. ikke virker er min MCE remote, der må være en opdatering jeg har overset for det virkede inden jeg reinstallerede. Er der en der kan anbefale en IR modtager så jeg kan bruge min Harmony 525 på mit mediecenter? |
|
|
|
![]() |
|
kims2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Fulgte der ikke en IR modtager med din MCE remote,
ellers kan du vel heller ikke bruge den? |
|
![]() |
|
![]() |
Det er desværre en RF remote jeg har - derfor kan jeg ikke få den til at virke sammen med min Harmony.
|
|
|
|
![]() |
|
kims2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Ok. Du kan bare købe en billig MCE remote hvor der er IR modtager med, og så kan du bruge den sammen med din Harmony. Det har jeg selv gjort med med min Harmony One. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |