recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underligt Bluetooth problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Underligt Bluetooth problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Underligt Bluetooth problem
    Sendt: 02-Juni-2022 kl. 21:02
Min OnePlus Nord 2 er under 5 måneder gammel og er begyndt at opføre sig underligt. 

Jeg var ude og køre og brugte telefonen via bilens anlæg. Ingen problemer. En halv time senere satte jeg mig tilbage i bilen og undrede mig over at telefonen ikke fandt bilen som vanligt. Da jeg kiggede på telefonen så jeg, at Bluetooth forsøgte at starte for med det samme at holde op igen. Jeg trak ned fra toppen af skærmen og kunne se hvordan BT ikonet gik fra at være grå, over til blå for så at blive grå igen. Det tager ca. 2 sekunder og det fortsætter endeløst; undtaget de få gange hvor en besked poppede op og fortalte at Bluetooth bliver ved med at stoppe.

Jeg har slukket telefonen en del gange i håbet om at det forsvandt, men uden held.

Noget bud på hvad der er galt og hvordan det løses?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2022 kl. 23:39
Mulig løsning (vil dog anbefale at gå direkte til pkt 15, når du har lavet en backup)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2022 kl. 06:06
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Mulig løsning (vil dog anbefale at gå direkte til pkt 15, når du har lavet en backup)

Ja, jeg har set den guide. Overvejer pkt. 15. Vil dog helst være fri for den løsning, da i hvert fald en ting var temmelig træls at få til at virke. 
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2022 kl. 21:43
Jeg lavede et factory reset fredag.

Det hjalp kortvarigt. Problemet er tilbage.



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu