|
Underligt problem med Apple TV |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, jeg nulstillede den
Og så... intet Dato/klokkeslæt er stadig forkert Min stationære PC er også på Ethernet, og den viser tid korrekt Redigeret af jake51 - 11-Juli-2023 kl. 21:33 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som Axlon skrev: Hvordan er dine indstllinger for dato/tid?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og hvor ser du dato og klokken?
Jeg har nemlig ikke noget synligt ur på mit apple tv, så jeg går ud fra det må være en app du har installeret.
|
|
Mvh Jesper
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har Siri slået til så spørg Siri, "Hvad er klokken" og det kommer frem på dit tv nede i højre hjørne.
Skal du ændre på opsætningen af tidszone, så går du i indstillinger, generelt og scroller ned til dato og tid. Står den her til automatisk? og tidszone købehavn? |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for forslag, har prøvet alt
Har ikke installeret app til tid Har lige tjekket fladskærmens indstillinger, men de er fine Gider ikke mere, overlever sgu nok uden
Redigeret af jake51 - 12-Juli-2023 kl. 10:55 |
|
Mikael Simpson |
|
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
Men du har ikke tjekket indstllinger for dato/tid?
|
|
Mvh Jesper
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Axlon min ven, HAR PRØVET ALT omfatter indstillinger for dato/tid
Slut herfra
|
|
Mikael Simpson |
|
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
Jammen undskyld dog Stiller dig blot nogle spørgsmål som du så ikke svarer på, for at kunne hjælpe dig.
|
|
Mvh Jesper
|
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er ikke altid ikke lige nemt.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det både timer og minutter, der er forkerte.
På min kan jeg kun vælge Tidszone, hvis Automatisk er slået fra. Jeg prøvede lige efter den hjælpeside du linkede til, men den danske udgave. Altså hvis minutterne også er forkerte er der noget helt galt.
Redigeret af Brixen - 12-Juli-2023 kl. 16:39 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er nu mere interesseret i, hvordan han har opdaget at tiden vises forkert, da et AppleTV jo ikke viser tiden.
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som skrevet i tidligere indlæg, så kan man benytte SIRI. Tryk på mikrofon knappen på sidden af remoten og sig "hvad er klokken" og klokken kommer nederst i højre hjørne på dit skærmbillede, det kan IKKE overses Den skriver også “centraleuropæisk sommertid” Ligeledes hvis du spørger, “hvad er datoen” viser den f.eks. dag er det onsdag 12 juli 2023 Hvordan han har opdaget at tiden vises forkert, er jo interessant |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |