|
Underligt problem med HD Entertain Center |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6238 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Maj-2014 kl. 10:50 |
Jeg har Canal Digital
Når jeg slukker for boksen virker displayet nogle gange som et ur, der tæller op Starter ved 0:00:00 I stedet for at vise dato og klokkeslæt som normalt Hvad skyldes det? Jeg er nervøs for at miste en optagelse før eller senere Redigeret af jake51 - 20-Maj-2014 kl. 10:50 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Vagnen
Bruger Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 101 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke noget at være nervøs for, det har intet med optagelser at gøre. Et par minutter efter at HD Entertain Center er sat i st.by. så tjekkes der efter ny software. Det har den altid gjort, og når den tjekker software i st.by, så kommer der en lille tæller i display. Grunden til at du nu opdager dette, er at efter seneste software version 6.1.23, så tager det lidt længere tid. Nu kan den nå at tælle til næsten 1:30 min, hvor den tidligere var under 15 sekunder om at tjekke dette.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6238 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK, troede den var helt gal
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Anabia159
Ny bruger Oprettet: 24-Oktober-2014 Sted: aaaaaaaa Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en Canal Master 120 Glasfiber liggende i brugt udførsel. Kan afhentes for lidt godt rødvin.
Med venlig hilsen Kurt Bjerretoft Espersen 2730 Herlev
|
|
ali
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Kurt.
Du skal lave et indlæg i køb/salg forummet :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |