recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underligt problem med manglende undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Underligt problem med manglende undertekster

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2020 kl. 09:59
En DVD kan selvfølgelig ikke skifte undertekster af sig selv. Der er en anden forklaring. Det siger sig selv. Magi findes jo ikke.[/QUOTE]

Det er da noget af en udmelding. Har du beviser for at magi ikke findes?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2020 kl. 10:24
Underteksterne kan have været CC. Det er ikke alle afspillere, der kan vise dem.

Venlig hilsen
KB
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2020 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Klaus.S Klaus.S skrev:

En DVD kan selvfølgelig ikke skifte undertekster af sig selv. Der er en anden forklaring. Det siger sig selv. Magi findes jo ikke.

Det er da noget af en udmelding. Har du beviser for at magi ikke findes?
[/QUOTE]

Det er vanskeligt, for ikke at sige umuligt, at bevise noget ikke findes. Det er meget lettere at bevise at en given ting faktisk findesWink, så gør det.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2020 kl. 14:52

[/QUOTE]

Det er vanskeligt, for ikke at sige umuligt, at bevise noget ikke findes. Det er meget lettere at bevise at en given ting faktisk findesWink, så gør det.

Flemming
[/QUOTE]

LOLLOL
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 02:12
Måske du skulle ændre overskriften fra "manglende undertekster" til "manglende DVD-skive"? 

Det er jo ved at være sæson for nisser... :)

EDIT:
Jeg har i øvrigt et ekstra eksemplar af "Payback", som var en af de første DVDer jeg købte, da jeg havde set den i biografen, og var helt vild med Lucy Liu i rollen som dominatrix (Hubba hubba hubba) senere fik jeg et eksemplar mere, da den fulgte med i en filmpakke, når man købte en DVD-afspiller.
Denne version er så smart, at den har 4:3-udgaven på den ene side, og 16:9 på den anden!
Da den var en del af en pakke, står der på den "NOT FOR SALE", så hvis du kommer forbi Esbjerg, så vil jeg gerne forære dig den.
Du kan betragte den som en tidlig julegave...  :)


Jeg har også et ekstra eksemplar af "US Marshals" med Tommy Lee Jones, Wesley Snipes og "Iron Man" Robert Downey Jr. i nogle af rollerne.


Redigeret af Supergris - 05-November-2020 kl. 02:29
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 09:30
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Denne version er så smart, at den har 4:3-udgaven på den ene side, og 16:9 på den anden!


En tosidet DVD?? Mener du virkelig det, eller er der noget som har forbigået min opmærksomhed?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Denne version er så smart, at den har 4:3-udgaven på den ene side, og 16:9 på den anden!



En tosidet DVD?? Mener du virkelig det, eller er der noget som har forbigået min opmærksomhed?

Flemming
min storebror havde en 666 CD, hvor der var dvd på den anden side af skiven
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Denne version er så smart, at den har 4:3-udgaven på den ene side, og 16:9 på den anden!


En tosidet DVD?? Mener du virkelig det, eller er der noget som har forbigået min opmærksomhed?

Flemming

Sådan er Terminator 2 DVD også. Region 1 i metalbox.
Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 12:22
Der findes også skiver med DVD på den ene side og Blu-ray på den anden.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Der findes også skiver med DVD på den ene side og Blu-ray på den anden.
Så er der ikke meget plads at skrive titel på.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 14:45
Næh, men vendbare video-skiver findes altså



Det er så vist nok også den eneste jeg har.

Redigeret af Naiera - 05-November-2020 kl. 14:48
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Næh, men vendbare video-skiver findes altså



Det er så vist nok også den eneste jeg har.
Ah ok, men hvordan ser skiven så ud?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu