|
Undertekster er midt på tv'et?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2014 kl. 18:04 |
Hej
Jeg har sat en USB harddisk til mit es8005. Hvis jeg afspiller en mkv fiil hvor der ligger en srt fil som undertekster, så vises undeteksterne sig midt på skærmen og ikke i bunden. Hvad gør jeg galt, kan jeg ikke justere teksten position på tv'et? Tak
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ville være i din konfiguration af afspilning på selve TV'et hvis det skulle være. Det er jo den der bestemmer hvordan der afspilles. :) især når de er eksterne.
|
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen jeg kan sagtens slå undertekster til og fra, men forstår bare ikke hvorfor de vises midt på skærmen. Kan ikke justere placeringen af teksterne
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |