recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekster er midt på tv'et??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Undertekster er midt på tv'et??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersDGP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Undertekster er midt på tv'et??
    Sendt: 04-Februar-2014 kl. 18:04
Hej

Jeg har sat en USB harddisk til mit es8005.

Hvis jeg afspiller en mkv fiil hvor der ligger en srt fil som undertekster, så vises undeteksterne sig midt på skærmen og ikke i bunden.

Hvad gør jeg galt, kan jeg ikke justere teksten position på tv'et?

Tak
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 21:30
Det ville være i din konfiguration af afspilning på selve TV'et hvis det skulle være. Det er jo den der bestemmer hvordan der afspilles. :) især når de er eksterne.
Til top
AndersDGP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2006
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersDGP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 21:32
Jamen jeg kan sagtens slå undertekster til og fra, men forstår bare ikke hvorfor de vises midt på skærmen. Kan ikke justere placeringen af teksterne
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu