Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Bjur
Guld medlem
Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2569
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 15:18 |
Kandersen skrev:
Lige en opdatering herfra. Jeg bruger DVBviewer 3.9.1.1, og jeg har ikke problemer med undertekster.
|
Hvor finder jeg denne version?
Kan ikke finde den på DVBs homepage.
|
 |
flemschu
Bruger
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Point: 143
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 16:56 |
# Bjur
Det er jo lige det, som også er problemet. Når der kommer en ny version, ryger den gamle ud.
Det er vel forståeligt, forsåvidt at hjælperne på DVBviewerforrummet ikke gider slås med gamle versioner.
Så man skal altså lære, at gemme den version, som man har, inden man lægger den nye ind over !!!
Men måske er der nogen herinde, som kan sende en gammel version til dig ?
Og jeg kunne også godt bruge èn 
|
Pioneer PDP-508XD Marantz 6004 Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub. NVidia Shield TV
|
 |
Bjur
Guld medlem
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 17:58 |
flemschu skrev:
# Bjur
Det er jo lige det, som også er problemet. Når der kommer en ny version, ryger den gamle ud.
Det er vel forståeligt, forsåvidt at hjælperne på DVBviewerforrummet ikke gider slås med gamle versioner.
Så man skal altså lære, at gemme den version, som man har, inden man lægger den nye ind over !!!
Men måske er der nogen herinde, som kan sende en gammel version til dig ?
Og jeg kunne også godt bruge èn 
|
Det var lidt det jeg satsede på da jeg skrev. Ved godt de er umulige at finde, men at Kandersen måske havde den
|
 |
flemschu
Bruger
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 19:17 |
eller Jørgen T
|
Pioneer PDP-508XD Marantz 6004 Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub. NVidia Shield TV
|
 |
flemschu
Bruger
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 19:34 |
# Bjur
Har lige læst dim tråd i DVBViewer-forummet. Problemet er vist, at tyskerne, som der nok er flest af derinde, ikke kan tage DR1 og TV2 på DVB-t, så de har lidt svært ved at forstå (se ! ha, ha) problemet.
Har overvejet at optage en "snas" fra DR med Untertitel og sende den til dem.
Eneste problem er, at det er familietvtid og jeg ikke kan komme til computeren i stuen
Hvorfor vil du forresten lave ts-filerne om til DVD (mpg2) ?
Har du hørt fra avh ?
|
|
 |
Bjur
Guld medlem
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 19:36 |
Ja, det har jeg. Håber versionen virker selvom det ikke er 3.9.1.1
PS. Jeg kan forresten fortælle, at jeg har fundet kanal 5 HD:)
Redigeret af Bjur - 28-Januar-2008 kl. 19:41
|
 |
Bjur
Guld medlem
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 19:39 |
Grunden til de skal laves om til DVD, er at jeg ikke altid har mit Media Center med på farten og en DVD fylder mindre end et Media Center:)
Redigeret af Bjur - 28-Januar-2008 kl. 19:42
|
 |
Bjur
Guld medlem
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 20:25 |
Virkede desværre ikke hos mig med 3.9.1.
|
 |
JørgenT
Guld medlem
Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 20:57 |
flemschu skrev:
eller Jørgen T  |
Ja, jeg har den liggende. Under installation og Start -> Programmer hedder den V3.9.1.0, men efterfølgende under Hjælp -> Info hedder den V3.9.1.1 
Fylder ca. 5Mb både som .exe og .zip file, er vist selvudpakkende. Send mig en PB med jeres mail adresse så skal jeg prøve at sende den, kan vist sende op til 10Mb nu.
Mvh JørgenT
|
 |
Bjur
Guld medlem
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 21:04 |
JørgenT skrev:
flemschu skrev:
eller Jørgen T  |
Ja, jeg har den liggende. Under installation og Start -> Programmer hedder den V3.9.1.0, men efterfølgende under Hjælp -> Info hedder den V3.9.1.1 
Fylder ca. 5Mb både som .exe og .zip file, er vist selvudpakkende. Send mig en PB med jeres mail adresse så skal jeg prøve at sende den, kan vist sende op til 10Mb nu.
Mvh JørgenT
|
You got mail:)
Når du installerer en ny version, lader du så DVBViewer hente opdateringer, eller er det bedst at springe det felt over for at beholde de eksakte indstillinger bl.a. med remote fra tidligere?
|
 |
JørgenT
Guld medlem
Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 21:31 |
Bjur skrev:
Når du installerer en ny version, lader du så DVBViewer hente opdateringer, eller er det bedst at springe det felt over for at beholde de eksakte indstillinger bl.a. med remote fra tidligere? |
Plejer at lade den hente de ekstra filer automatisk. Det er først for nylig jeg har installeret remote.
Du kan gemme dine kanallister under Kanal -> Kanal opsætning. Placer cursor på øverste niveau i kanalliste folderen, med de 2 nederste knapper til venstre i vinduet kan du lave Import og Export af listen.
Efter installation laver jeg bare en Import istedet for kanal skan.
Mvh JørgenT
|
 |
Bjur
Guld medlem
|
Sendt: 28-Januar-2008 kl. 21:39 |
Mine kanaler er ikke væk, hvis jeg installerer oveni tidligere version. Jeg går udenom wizard, men jeg er i tvivl om jeg skal sætte flueben ved den skal hente MCE remote og FloppyDTV igen, når de allerede er installeret i tidligere versioner.
|
 |