recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekster i DVBViewer hænger ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUndertekster i DVBViewer hænger ?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
flemschu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2008 kl. 21:47

Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Mine kanaler er ikke væk, hvis jeg installerer oveni tidligere version. Jeg går udenom wizard, men jeg er i tvivl om jeg skal sætte flueben ved den skal hente MCE remote og FloppyDTV igen, når de allerede er installeret i tidligere versioner.

Jeg lader den godt nok hente mce-remoten hver gang og det virker.

Har dog bemærket endnu en mærkelighed ved den ny version (3.9.2.0) : Den starter med "Start"-linien fremme, hvilket bevirker, at min mce-remote ikke virker før jeg har givet skærmen et dyt med musen

Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004
Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub.
NVidia Shield TV
Til top
Noerrelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2008 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af flemschu flemschu skrev:

Har dog bemærket endnu en mærkelighed ved den ny version (3.9.2.0) : Den starter med "Start"-linien fremme, hvilket bevirker, at min mce-remote ikke virker før jeg har givet skærmen et dyt med musen

Dette omgår jeg ved at fjerne hakket i "Bevar proceslinjen øverst" i Windows. Det ændres her: Højreklik på startlinien og vælg Egenskaber -> Fjern hakket
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund
--
E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD,
FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu