recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Undertekster i Vista Media Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUndertekster i Vista Media Center

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2008 kl. 14:38

Det er en normal feature for os, men det et det jo langt fra i andre lande, hvor den slags jo ikke anvendes. Der er udsendelser jo lavet med de lokale sprog, eller undertekster er Hardmattet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
HomerDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 22:38

Det kan godt være at det kun er visse lande der bruger DVB subs, men så burde de bare lave opdateringer til de lande som bruger tekster.

Hvad så når de sender en ikke dansk/engelsk film/program, så kan man slet ikke forstå en prik.

Men vi kan jo håbe at den feature kommer i nær fremtid, så kan man selv vælge om man vil have den installeret eller ej, sådan burde det bare være.

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2008 kl. 23:57

DVBViewer!

Ikke verdens nemmeste program, men når først det kører, så kan det alt og mere end MediaCenter kan. Det håndterer undertekster helt uden problemer, og kan også optage dem (i .TS format) Koster 15 euro 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu