|
Undertekster på ATV4? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2016 kl. 11:35 |
I søndags så jeg Bedrag via DR TV-appen på min nye Apple TV 4
Men der var undertekster på, og jeg kunne ikke slå dem fra Hvordan kan det være?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Underteksterne var vel brændt ind i videosignalet? Det er den old school måde at gøre det på, men det ses stadig ofte.
Apple TV, Smart TV osv. skal have undertekster som en separat datastrøm, hvis de skal kunne give mulighed for at slå dem fra og til.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er ikke undertekster på den udsendelse, med mindre man selv sætter dem på via TTV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19749 |
Er der TTV på DR app'en?
Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Aner det ikke, så udsendelsen live, der var ikke tekster på, det er der heller ikke på den som er i Arkiv. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg kan da slå subs til og fra via hbb TV funktionen på mit 65CX800.
Men hvis jeg optager den samme udsendelse på usb HDD, er det ikke muligt via TTV, hvilket undrer da optagelsen vel er hele video strømmen incl TTV. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19749 |
Hvorfor svarer du så? Klaus |
|
![]() |
|
Svarer bare på hvad jeg kan konstatere, udsendelsen havde ikke tekster ved direkte udsendelse, og har det heller ikke i DR Arkivet. At den så havde det som den blev set, må være med TTV tekst eller andet. |
|
|
|
![]() |
|
Kæft det er godt det her..... Svar i øst og vest. Er der i det hele taget nogen af jer der har prøvet DR TV app'en?
@Jake51: I DR TV app på iPad tv ATV3 (har desværre ikke en 4'er med DR TV app direkte) er der tekster hele tiden, når man slår dem til (med [=] ikonet). Men selvom tekster er slået fra, er der stadigvæk tekstning, når svenskeren taler. Klaus |
|
![]() |
|
Hvis det er de tekster der menes, så ja, når det ikke er Dansk, der tales så er der sat undertekster på. |
|
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
Så du det som direkte stream eller som arkiv på atv4 ?
|
|
![]() |
|
trupfg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 54 |
Når du ser en udsendelse, så kan du swipe fra toppen mod bunden på Apple TV4 fjernbetjeningen - så kommer der et panel ned, hvor du kan swipe hen til "Undertekster"-sektionen og enten sætte dem helt fra, eller vælge "Auto" (så kommer der kun tekster, når sproget der tales er andet end dansk).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |