Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Jakobivic
Bruger
Oprettet: 02-Juli-2007
Status: Offline
Point: 60
|
Sendt: 21-November-2008 kl. 14:25 |
Jeg har lige brugt et andet program mkv2vob, som laver
mkv filer om til vob så de kan afspilles på PS3. Desuden
kan undertekster encodes således at har jeg nu HD-film
komprimeret med danske subs liggende på PS3'eren
|
 |
Klondike
Guld medlem
Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
|
Sendt: 21-November-2008 kl. 15:26 |
Nu fik jeg også det program til at virke.
Af en eller anden understøttede Ps3 ikke filtypen, hvis jeg fik aviaddsubs programmet til selv at omdøbe filen til en fra divx til avi.
Men hvis jeg først splejser divx + srt filerne sammen, og derefter manuelt omdøber den divx fil jeg får, til en avi fil, så virker det.
Tak for tippet om det program det er bare super.
|
 |
Fuhr
Junior bruger
Oprettet: 05-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 29
|
Sendt: 22-November-2008 kl. 09:30 |
Undskyld jeg sådan afbryder men nu da vi er ved det!
AVIADDXSUB, jeg kan ikke få det til at virke på min mac, burde det det eller
gør jeg noget galt?
Tak; Fuhr
Redigeret af Fuhr - 22-November-2008 kl. 09:31
|
 |
stefanschou
Ny bruger
Oprettet: 04-Februar-2009
Point: 2
|
Sendt: 04-Februar-2009 kl. 18:59 |
Klondike skrev:
Nu fik jeg også det program til at virke.
Af en eller anden understøttede Ps3 ikke filtypen, hvis jeg fik aviaddsubs programmet til selv at omdøbe filen til en fra divx til avi.
Men hvis jeg først splejser divx + srt filerne sammen, og derefter manuelt omdøber den divx fil jeg får, til en avi fil, så virker det.
Tak for tippet om det program det er bare super.
|
Hej.. Kan du ik prøve at beskrive lidt mere hvad jeg skal gøre? For tror jeg har akurat samme problem som dig.. jeg har nu lagt tekster ind på 10 avi film men kun 2 af dem virker efter hensigten :( men jeg kan sagtens se dem uden tekster på min ps3, men efter jeg har lagt teksten ind skriver den også at den ik understøtter filen.. så tror helt klart det er det samme problem, kan bare ik helt forstå hvad du mener med at omdøbe filen selv?? Håber du kan hjælpe, eller en anden venlig sjæl
|
 |
Klondike
Guld medlem
|
Sendt: 04-Februar-2009 kl. 19:35 |
Det jeg gør er, at omdøbe den fil jeg få efter at have brugt programmet aviaddsubs.
Hvis f.eks filen hedder xxxxx.divx. Så omdøber jeg file extension navnet så den kommer til at hedder xxxxx.srt. så virker det for mig.
|
 |
stefanschou
Ny bruger
Oprettet: 04-Februar-2009
Point: 2
|
Sendt: 06-Februar-2009 kl. 16:41 |
Hhhmm... må sgu gi op med de tekster der :( kan godt forstå hvad du mener, har bare det problem at efter jeg har brugt aviaddxsubs ik får nogle filer der slutter med divx eller avi, den hedder bare filmens navn og intet andet, og har så prøvet at sætte avi bagefter, men det hjælper desværre ikke for mig. jeg har været inde og læse screenshots og har gjort det lige efter bogen, men for mig vil det bare ikke lykkedes :( Ved godt at selve filen bliver lavet til en divx, men at lave den om til avi kan jeg ikke finde ud af.. Jeg tror desværre jeg er en lidt for meget computer nørd til det
|
 |
Klondike
Guld medlem
|
Sendt: 07-Februar-2009 kl. 08:49 |
En fil har altid en endelse. Det er muligt du ikke kan se den. hvis du kører med standard indstillinger i windows.
Men som du skriver er det måske ikke noget du skal rode med, hvis du ikke er den helt store haj til computer.
|
 |
MVIN
Bruger
Oprettet: 12-Februar-2008
Point: 110
|
Sendt: 15-April-2009 kl. 00:04 |
stefanschou skrev:
Hhhmm... må sgu gi op med de tekster der :( kan godt forstå hvad du mener, har bare det problem at efter jeg har brugt aviaddxsubs ik får nogle filer der slutter med divx eller avi, den hedder bare filmens navn og intet andet, og har så prøvet at sætte avi bagefter, men det hjælper desværre ikke for mig. jeg har været inde og læse screenshots og har gjort det lige efter bogen, men for mig vil det bare ikke lykkedes :( Ved godt at selve filen bliver lavet til en divx, men at lave den om til avi kan jeg ikke finde ud af.. Jeg tror desværre jeg er en lidt for meget computer nørd til det
|
du kan under folder options vælge at windows skal vise extensions (altid rart)
|
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
 |